0

درخواست پلیس فتا از دادستانی تهران برای تعیین تکلیف سایت‌های دیوار و شیپور!!

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 مهر 1398 مدیر سایبرلا 471 بازدید

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه مشکلات سایت های دیوار و شیپور هنوز برطرف نشده، گفت: کلاهبرداری از موضوعات داغی است که همچنان در این سایت ها وجود دارد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتا تهران در پاسخ به این سؤال که آیا سایت هایی مانند دیوار و شیپور به موارد ذکر شده توسط پلیس فتا برای برطرف کردن مشکلات سایت هایشان اقدام کرده‌اند یا خیر، اظهار کرد: خیر، مشکلات سایت های دیوار و شیپور برطرف نشده و هنوز مشکلات عمده‌ای در این سایت ها وجود دارد.

رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: اینگونه سایت ها همچنان امکان معرفی کاربر را ندارند و مدیران این سایت ها در صورت ارائه شکایت توسط شهروندان، نمی‌توانند کاربران را معرفی کنند و مشکلات این سایت ها پابرجا است.

به گفته این مقام انتظامی، “کلاهبرداری” از موضوعات داغی است که همچنان در این سایت ها وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جرایم کلاهبرداری در اینگونه سایت ها به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده یا خیر نیز گفت: یکی از مشکلات موجود این است که اینگونه پرونده‌ها به شوراهای حل اختلاف ارجاع داده می‌شود که پرونده از شورای حل اختلاف نیز به کلانتری‌ها ارسال شده لذا در حال حاضر آمار دقیقی وجود ندارد.

کاظمی در پاسخ به این سؤال که آیا پلیس فتا تهران بزرگ به مدیران این سایت ها اخطاری در سال جاری داده است یا خیر، تصریح کرد: به دلیل عدم وجود آمارهای متمرکز مانند سال های گذشته، به موضوع زیاد ورود پیدا نکردیم، مشکلات این سایت ها را با دادستانی مطرح کرده و از دستگاه قضا خواستیم پلیس فتا را در این حوزه راهنمایی کرده تا تعیین تکلیف صورت گیرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!