0

قرار‌داد پیمانکار چینی آزاد‌راه تهران–شمال تقلیل یافت

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 آبان 1394 مدیر سایبرلا 456 بازدید
مدیر عامل شرکت آزاد‌راه تهران – شمال با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون پنج پیمانکار ایرانی در آزاد‌راه تهران – شمال کار خود را آغاز کردند، اظهار کرد: حجم قرار‌داد این پیمانکاران ایرانی به 900 میلیارد تومان می‌رسد.

مهران اعتمادی درباره‌ی آخرین وضعیت کار در قطعه نخست این آزاد‌راه اعلام کرد: از سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، پنج پیمانکار ایرانی در این بخش کار خود را آغاز کردند که برای آنها قرار‌داد‌هایی با مبلغ 135، 125، 78 و دو قرار‌داد 95 میلیارد تومانی به امضاء رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه کار این پیمانکاران با قدرت ادامه داشته و در تلاشیم قطعه نخست را طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به پایان برسانیم، زیرا این قطعه حدود 60 کیلومتر مسافت این مسیر را کم می‌کند و از این‌رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت آزاد‌راه تهران – شمال همچنین درباره‌ی آخرین وضعیت کار پیمانکار چینی در این آزاد‌راه نیز گفت: از سال گذشته قرار‌داد پیمانکار چینی به حدود 70 میلیون دلار تقلیل یافت، اما آنها در حال حاضر به کار خود مشغولند و در حال تکمیل تونل‌های نیمه‌تمام در این آزاد‌راه هستند.

اعتمادی اضافه کرد: یکی از تونل‌هایی که در این قطعه کار بر روی آن ادامه داشت از اردیبهشت‌ماه سال قبل آغاز شد و در مهرماه به پایان رسید که خوشبختانه حتی از زمان برنامه‌ریزی نیز یک ماه جلوتر است.

وی درباره‌ی وضعیت قرار‌داد قطعه دوم این آزاد‌راه نیز گفت: این قطعه از شهرستانک آغاز شده و تا پل زنگوله ادامه پیدا می‌کند که با توجه به ساخت تونل بزرگ 6400 کیلومتری البرز از نظر وضعیت کارگاهی به شدت پیچیده است. طول این مسیر 14 کیلومتر به اضافه حدود 6.5 کیلومتر تونل است که از نظر بلندای یکی از تونل‌ها در کشور رتبه نخست را دارد.

مدیر عامل شرکت آزاد‌راه تهران – شمال ادامه داد: با توجه به کم‌سابقه بودن این کار در کشور یک شرکت مشاوره ایتالیایی در یک مزایده بین‌المللی برنده کار بر روی این تونل شد که امیدواریم در آینده نزدیک نتایج آن مشخص شود.

اعتمادی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی چند ماه قبل برای ایمن سازی قطعه چهار آزاد‌راه تهران – شمال اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی که صورت گرفت قطعه چهار آزاد‌راه بیش از 95 درصد ایمن‌سازی را تجربه کرد که با هزینه‌ 60 میلیارد تومانی صورت گرفته در طول کمتر از سه ماه امیدواریم این قطعه دیگر از نظر تامین ایمنی مشکلی نداشته باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!