0

ممانعت دولت از انعقاد قرارداد شرکت های ایرانی با بیمه های خارجی

دسته بندی ها : فضای مجازی 16 آذر 1394 مدیر سایبرلا 456 بازدید

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نزدیک شدن به لغو تحریم ها از دولت خواست که از انعقاد قرارداد بیمه ای شرکت بزرگ ایرانی با بیمه های خارجی ممانعت کند.

فارس: محمدابراهیم امین در بیست و دومین همایش بیمه و توسعه، توانگری مالی و مدیریتی را مهمترین مسئله در صنعت بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه به چالشی اساسی در صنعت بیمه تبدیل شده است.وی افزود: شرکت های بیمه به دلیل عدم توانایی برای تجدید سرمایه مناسب توانایی پوشش ریسک ندارند در حالی که بر اساس مصوبه دولت حداقل سرمایه ثبت شرکت ها تعیین شده است اما به دلیل عدم آورده سرمایه از سوی سهامداران و توجیه نداشتن از لحاظ اقتصادی این سرمایه حداقل در برخی شرکت ها تامین نمی شود.

وی افزود: راه حل مطلوب این است که به جای تعیین حداقل سرمایه با توجه به بحث توانگری مالی معیار دقیق برای ایفای تعهدات است، حاشیه توانگری را ملاک قرار دهیم و از دولت بخواهیم این مصوبه را لغو کند.امین ادامه داد: جنگ قیمتی یکی از آسیب های جدی است که مدیران صنعت بیمه باید برای آن چاره اندیشی کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه توانایی ایجاد اشتغال در سطح گسترده را دارد، افزود: با تاسیس یک شرکت بیمه با سرمایه 100میلیارد، 300 نفر اشتغال مستقیم و 1000 اشتغال غیرمستقیم از طریق تاسیس نمایندگی ها ایجاد می کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 + 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!