0

دستگیری زن و شوهر اخاذ در فضای سایبری

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 424 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری زن و شوهری که از شهروندان ایلامی اخاذی می کردند خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جمالی در این خصوص گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی در شبکه‌های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت کرده و با تهدید به انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی اقدام به اخاذی از وی می‌کند موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی‌های پلیس مشخص شدمتهم با همکاری خانمش پس از شناسایی سوژه‌های خود از بین دختران جوان ایلامی از آنان اخاذی می‌کند.

وی با اشاره به افکار شیطانی این زن و شوهر گفت: متهمان در قالب خواستگاری از قربانیان، خود را خواهر و برادر معرفی کرده و از آنان سوء استفاده می‌کردند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش مأموران این پلیس متهمان پرونده که با تهدید انتشار عکس‌های خصوصی قربانیان از آنان اخاذی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با هشدار به کاربران فضای مجازی عنوان کرد: افراد آنلاینی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هویت نامعلوم و با دادن وعده‌های واهی اقدام به رابطه دوستانه می‌کنند قابل اعتماد نیستند و کاربران به راحتی فریب این قبیل افراد را نخورند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام اعتماد بی‌جا به افراد در فضای مجازی را عامل بروز چنین جرایمی خواند و گفت: از کاربران به خصوص خانم‌ها تقاضا داریم تا از فرستادن اطلاعات، تصاویر و فیلم‌های خصوصی برای افراد ناشناس در فضای سایبری خودداری نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!