0

مشاور وزیر راه: امسال شاهد رونق تدریجی مسکن خواهیم بود

دسته بندی ها : فضای مجازی 5 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 528 بازدید

مشاور وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه رونق بازار مسکن تدریجی خواهد بود، گفت: باید تا ۷ سال آینده سالانه ۷۰۰ هزار واحد مسکونی احداث شود.

فارس: حسین عبده تبریزی در پاسخ به این سئوال که آیا امسال شاهد رونق بخش مسکن خواهیم بود گفت: رونق بخش مسکن تدریجی است و این موضوع را می توان از آمارهای استخراج شده از میزان معاملات به وضوح دید.

وی افزود:وقوع 20 هزار معامله مسکن در تهران با رشدی حدود 12 هزار معامله در دوره رکود نشان از همین روند خروج تدریجی مسکن از رکود دارد.

عبده تبریزی با اشاره به اینکه هنوز با دوره رونق فاصله داریم تاکید کرد: در حال حاضر سالانه کشور به 650 هزار واحد مسکونی نیاز دارد و باید تا 7 سال آینده سالانه 700 هزار تا 800 هزار واحد مسکونی در سال احداث شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که از چند روز آینده پرداخت وام های 80 میلیونی ثبت نام شده نیز آغاز می شود افزود:‌ تاکنون 43 هزار نفر برای دریافت تسهیلات 80 میلیونی صندوق یکم مسکن ثبت نام و سپرده گذاری کرده‌اند که حاکی از حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!