0

قرارداد معادن استان سمنان در صورت استخراج نکردن باطل می‌شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 25 دی 1394 مدیر سایبرلا 520 بازدید

استاندار سمنان با بیان اینکه معادن استان باید توسط سرمایه گذاران دلسوز، پای کار و واقعی اداره شود، گفت: قرارداد پیمانکاران معدنی در صورت استخراج نکردن باطل می شود.

به گزارش مهر، محمدرضا خباز عصر پنج شنبه و در خلال سفر یکروزه خود به میامی و با حضور در منطقه معدنی عباس آباد، ضمن تقدیر از پیمانکارانی که بالاخره به روال دست به دست شدن این معدن خاتمه داده و به استخراج می اندیشند، بیان کرد: شما ثابت کرده اید که از انگیزه زیادی برای خدمت و توسعه و نیز ایجاد اشتغال برخوردار هستید و لذا مجموعه مدیران استان نیز در یاری شما کوتاهی نخواهد کرد.

وی خطاب به مسئولان شهرستان میامی نیز افزود: اقدام شما در ابطال قرارداد پیمانکار سابق و نپذیرفتن مالکیت افرادی که به دنبال نفع شخصی بودند، اقدامی شجاعانه و مثبت بود لذا همه باید بدانند که از این پس، هر یک از پیمانکاران که کار استخراج را ادامه ندهند، قراردادشان ابطال می شود و معدن به فرد دیگری واگذار خواهد شود.

دولت از پیمانکاران معدن حمایت می کند

استاندار سمنان همچنین با اشاره به حمایت از پیمانکاران بخش های معدنی و تولید، گفت: در دولت تدبیر و امید بستر های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده و در حال انجام کارهای اداری مربوط هستیم.

خباز با بیان اینکه زمان سوء استفاده از معادن استان سمنان به پایان رسیده است، ضمن دعوت از افراد لایق و دارای سرمایه، بیان داشت: در گذشته برخی از افراد که معادن را برای بهره برداری تحویل می گرفتند، از ادامه کار خودداری کرده و معادن را راکد نگه می داشتند تا بتوانند آن را با قیمتی گرانتر بفروشند اما این روند امروزه به اتمام رسیده و مالکان در صورت عدم استخراج باید به فکر شغلی دیگر باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز نگاه دولت به سمت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش های معدنی و اقتصادی است اما سرمایه گذاران و پیمانکاران معدن به ویژه معادن استان سمنان مانند مس عباس میامی نیز باید بدانند که حفاظت از منابع ملی و محیط زیست مقوله ای کم اهمیت نیست لذا این مقوله حیاتی را نیز باید رعایت کنند.

دیدار با خانواده محترم شهدا و بازدید از پروژه های راه سازی میامی-جیلان و همچنین استخر سرپوشیده میامی از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار سمنان به شهرستان میامی بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!