0

سوء استفاده از احساسات مردم در قالب کمک‌های مردمی

دسته بندی ها : فضای مجازی 10 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 412 بازدید

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی طى هشداری از شهروندان درخواست کرد به علت گسترش فعالیت برخی کانال‌ها در شبکه های اجتماعی تحت عنوان کمک‌های مردمی به معسرین و نیازمندان و آزادى زندانیان و … حتما از مبادی رسمی و تایید صلاحیت شده اقدام نمایند.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح هشدار اظهار کرد: با توجه به رصد و پایش فضای سایبری کارشناسان پلیس فتا به تازگی متوجه فعالیت برخی کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی موبایل پایه و… در قالب کمک‌های مردمی به نیازمندان و معسرین و آزادی زندانیان و … شده و در این میان برخی افراد شیاد و کلاهبردار نیز با سوء استفاده ازهمین موضوع با برانگیخته نمودن احساسات و عواطف انسانی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و ضبط آن به نفع خود نموده اند.

وی به شهروندان نوع دوست و خیرخواه توصیه نمود: هرگونه کمک مردمی خود را از طریق مراجع تایید صلاحیت شده به دست نیازمندان برسانند و از واریز هرگونه وجه حتی با مبالغ ناچیز به حساب افراد ناشناس خودداری نمایند تا زمینه سوء استفاده برخی افراد شیاد اینترنتی فراهم نگردد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 − 12 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!