0

بانک‌ها مکلف به حمایت مالی از طرح‌های دانش بنیان شدند

دسته بندی ها : فضای مجازی 21 آبان 1394 مدیر سایبرلا 982 بازدید
معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اولویت پرداخت بانک‌ها به طرح‌های دانش بنیان و فناور از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.
دنیای اقتصاد: علیرضا دلیری در این خصوص گفت: طی توافقاتی که با مدیر‌عامل پنج بانک (کشاورزی، صنعت و معدن، سپه، رفاه کارگران و صادرات)، رئیس صندوق توسعه ملی و معاون علمی و فناوری شده قرار است طرح‌های دانش بنیان و فناور در اولویت حمایت مالی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه به این وسیله شرایط مساعدتری برای طرح‌های دانش بنیان و فناور فراهم خواهد شد، گفت: از این به بعد به این بانک‌ها تکلیف شده است تا از محل منابع صندوق توسعه ملی با سرعت و در کوتاه ترین زمان، طرح‌های دانش بنیان را در اولویت پرداخت حمایت مالی قرار دهند.
دلیری با بیان اینکه این حمایت‌ها در صورتی امکان پذیر است که طرح‌های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری به این بانک‌ها معرفی شوند، عنوان کرد: از این طریق اولویت منابعی که صندوق توسعه ملی برای بانک‌ها دارد به طرح‌های دانش بنیان اختصاص می‌یابد. دلیری افزود: با این کار قصد داریم که بانک‌ها به تجربه‌ای دست بیابند تا بتوانند منابع خودشان را به حوزه دانش بنیان وارد کنند. به گفته وی، این منابع جدید برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان و فناور است و جدا از صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!