0

گوگل امضای قرارداد و همکاری با اسراییل را رد کرد

دسته بندی ها : فضای مجازی 11 آذر 1394 مدیر سایبرلا 779 بازدید

شرکت گوگل امضای هرگونه قرارداد با رژیم اسراییل را در ارتباط با رصد ویدیوهای «تحریک آمیز» روی شبکه اجتماعی یوتیوب رد کرده است.
به گزارش شفقنا به نقل از پرس تی وی، تسیبی هوتوفیلی، معاون وزیر خارجه رژیم اسراییل هفته گذشته اعلام کرده بود شرکت گوگل، مالک شبکه اجتماعی یوتیوب، پس از دیدار با مقامات اسراییلی، با رصد کردن ویدیوهایی که احساسات ضد اسراییلی را تحریک می‌کند، موافقت کرده است.
سخنگوی شرکت گوگل در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه ضمن تکذیب این خبر افزود، هرگز چنین قراردادی با مقامات اسراییلی امضا نشده است.
وی عنوان کرد دیدار مسیولان گوگل و یوتیوب با مقامات رژیم اسراییل همچون سایر دیدارها یک ملاقات تشریفاتی بود که در آن سیاست شرکت درباره محتوای بحث‌برانگیزی که در پایگاه‌های آن منتشر می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سخنگوی شرکت آمریکایی گوگل افزود پس از این که این شرکت خبر امضای قرارداد با اسراییل را تکذیب کرد، مقامات این رژیم بیانیه خود را تغییر داده و بخش مربوط به رصد ویدیو را حذف کرده‌اند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!