0

وکالتنامه، زمینه ساز برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 بهمن 1393 مدیر سایبرلا 374 بازدید

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از کارت عابر بانک یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت : چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت اینترنتی و غیر مجاز و در مجموع به میزان دویست میلیون ریال برداشت شده است ، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : با بررسی تخصصی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید تراکنش‌های غیر مجاز بانکی به صورت خرید شارژ تلفن همراه ، انتقال وجه و خرید از فروشگاه بصورت اینترنتی بوده است که برابر بررسی‌های جواب استعلامات واسله از بانک‌ها مشخصات افراد برداشت و استفاده کننده از شارژها مشخص و مظنون اولیه به این پلیس دعوت شد.

وی تصریح کرد : برابر مستندات موجود از متهم تحقیق که اعلام نمود که همکار شاکی می‌باشد و چون اطلاعات بانکی وی در زمان تکمیل فرم ضمانت در اختیار من بوده ، اقدام به برداشت نموده و از کرده خود پشیمان هستم که نتیجه اقدامات تکمیلی به عرض مرجع محترم قضایی منعکس و متهم به جهت خیانت در امانت روانه زندان و پرونده مختومه گردید .

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد : همشهریان عزیز دقت داشته باشند به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را همراه کارت بانکی نگهداری نکرده یا آن را در اختیار دیگران قرار ندهند تا زمینه سوء استفاده از آن را فراهم سازند و در ضمن از استفاده غیر قانونی تعهدات فی مابین پرهیز و با رفتاری پسندیده موجبات تقویت اعتماد طرفین را فراهم سازیم. پلیس فتا با هدف ارتفاء امنیت فضای مجاری در کنار شما و با شما در فضای مجازی همراه می‌باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!