0

آغاز مذاکرات۶۰ شرکت‌ سروکو برای پیوستن به سهامداران فرکانس ۲ هزار و سیصد

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 7 اردیبهشت 1399 کارشناس سایبرلا 485 بازدید
مخابرات و ارتباطات, باند فرکانسی - سایبرلا

نمایندگان ۶۰ شرکت ارائه‌ کننده خدمات ارتباطی اینترنت موسوم به دارنده پروانه سروکو (servco) مذاکرات خود برای پیوستن به جمع برندگان مزایده فرکانس ۲ هزار و ۳۰۰ را آغاز کردند.

محسن حسین‌پور مدیرعامل شرکت حلما گستر تلاش در این‌باره گفت: پس از برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی سهامداران شرکت حلما گستر تلاش، نمایندگان این شرکت و شرکت های اینترنتی سروکو نیز در نشستی آنلاین، زمینه پیوستن به این کنسرسیوم را بررسی کردند.

وی تاکید کرد: دریافت سرویس‌های مختلف اینترنتی با کیفیت مطلوب، سرعت بالا و هزینه کم از حقوق مسلم مردم است و مشارکت شرکت‌های دارای مجوز و فناوری روز، حکایت از خرد جمعی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها داشته و تضمین‌ کننده کیفیت مورد نظر است.

حسین‌پور در پاسخ به این پرسش که این مشارکت چگونه خواهد بود افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰ شرکت سروکو در سطح کشور به ارائه خدمات اینترنتی می‌پردازند و قرار است سه مدل اختصاص سهام و مشارکت مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. وی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نتیجه لازم تا روزهای پایانی همین هفته اخذ و اعلام شود.

مدیرعامل شرکت حلما گستر تلاش با اشاره به وضعیت فعلی فرکانس‌های ۸۰۰ و ۲ هزار و ۳۰۰ که قانوناً یکی در اختیار صدا و سیما و دیگری در اختیار این شرکت است افزود: متخصصان فنی این حوزه می‌دانند که همکاری سازمان تنظیم مقررات رادیویی دررفع موانع اجرایی، باعث جلوگیری از هدر رفتن صدها میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ده‌ها شرکت بخش خصوصی بوده و هم‌افزایی و موفقیت در مسیر توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی با تکیه بر زیرساخت‌های به روز و کارآمد شده و رضایت مردم را نیز در پی خواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد که رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت و زیر بار رفتن فرکانس ۲ هزار و سیصد مگاهرتز در گرو انجام وظایف قانونی سازمان تنظیم مقررات رادیویی است.

حسین‌پور افزود: بزودی تعدادی از مدیران شرکت و نمایندگان سهامداران در نشست اینترنتی با خبرنگاران حوزه آی سی تی، روند فعالیت‌های مربوط به فرکانس ۲ هزار و ۳۰۰ را تشریح خواهند کرد.

روابط‌عمومی شرکت حلما گستر تلاش

منبع: آی تی ایران

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!