0

وکیل اچ‌کی: بابک زنجانی مدیران برخی از بانک‌ها را فریب داده است

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 آبان 1394 مدیر سایبرلا 535 بازدید

هشتمین جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به منظور قرائت ادامه دفاعیات توسط متهم پرونده برگزار گردید.

بنابراین گزارش تا کنون ۷ جلسه از دادگاه پرونده متهم نفتی برگزار شده که سه جلسه اول دادگاه که در تاریخ ۱۲،۱۱ و۱۳ مهر ماه تشکیل شدند به قرائت کیفر خواست توسط نماینده دادستان اختصاص پیدا کرد و چهار جلسه بعدی دادگاه که در تاریخ ۹،۱۰،۱۸و۱۹آبان ماه برگزار شدند که متهم نفتی به قرائت دفاعیات ۲۰۰ صفحه ای خود پرداخت.

جلسه امروز دادگاه از ساعت ۹ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و وکیل شرکت اچ کی نفتی به مدت ۹۰ دقیقه درباره شگردهای بابک زنجانی در کلاهبرداری از شرکت ملی نفت توضیح داد.

صادقی در بخشی از سخنانش به چندین شناسنامه تقلبی بابک زنجانی با نام های متفاوت و صدور چندین چک بلامحل اشاره کرد.

وی گفت: بابک زنجانی وجوهی را که باید به پیمانکاران شرکت نفت می داد به مصرف شخصی می رسانده است و به شرکت هایی هم که مبالغی پرداخته ، از آن ها کارمزد غیرمتعارف کسب کرده است.

وکیل اچ کی گفت: بابک زنجانی که خود را فعال اقتصادی معرفی می کند و ادعا دارد تحریم ها را دور زده از وضع بحرانی کشور در شرایط تحریم سوء استفاده کرده است.

وی افزود: یکی از راههای متقلبانه او تمسک به تایید و تشخیص شخص ثالث بوده است و حتی چندین تن از وزرای دولت قبل را به گونه ای و با شگردهایی فریب داده است که همه آنها او را تایید کرده اند.

صادقی گفت: وی همچنین مدیران برخی بانک ها را هم فریب داده است.

وی افزود: آقای بابک زنجانی خود را فردی مومن و صالح اعلام می کند اما مگر می شود کسی با این شرایط اینگونه تمکن مالی داشته باشد.

در خلال اظهارات وکیل مدافع شرکت اچ کی ، “م-ش” و “ح-ف-ه” متهمان دو ردیف بعد این پرونده هم با تشخیص رئیس دادگاه در جلسه حضور یافتند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!