0

هتک حیثیت همسر پیشین با انتشار فیلم خانوادگی

دسته بندی ها : هتک حیثیت 21 فروردین 1394 مدیر سایبرلا 1216 بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده انتشار فیلم خصوصی و خانوادگی زن جوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مصطفی محمدی در این زمینه گفت: زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد فیلم خصوصی وی که مربوط به ازدواج قبلی‌اش بوده از طریق نرم‌افزار «واتس آپ» در فضای مجازی منتشر که این موضوع باعث هتک حیثیت او شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا در اقدامی سریع و فنی متهم را شناسایی کردند و ضمن دستگیری به مراجع قضائی تحویل دادند.

محمدی ادامه داد: متهم پرونده همسر پیشین شاکیه بود که این فیلم را بدون اطلاع وی گرفته و با قصد انتقام و به‌خاطر ایجاد مشکل در زندگی جدید او با همسر فعلی‌اش منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این مورد هشدار داد: افرادی که فیلم یا تصاویر خود را بر روی حامل‌های داده در اختیار دیگران قرار می‌دهند همواره بیم انتشار آن را در ذهن داشته باشند، ازاین‌رو باید با رعایت نکات حفاظتی از این اطلاعات نگهداری تا از انتشار آن‌ها جلوگیری شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!