0

تهدید در فضای مجازی جرم است

رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد با بیان اینکه تهدید در فضای مجازی جرم است، گفت: کاربران باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند و به هیچ عنوان برای کاربران دیگر ایجاد مزاحمت نکنند.
به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سروان ‌ذبیح‌اله قاسمی‌ اظهار کرد: در پی وصول یک پرونده از مرجع قضایی مبنی بر توهین‌، تهدید و هتک حیثیت به پلیس فتا شهرستان ملارد، پس از اخذ اظهارات فرد شاکی، بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان برای شناسایی متهم صورت پذیرفت و با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه برای شاکی ایجاد مزاحمت نموده و ضمن توهین و فحاشی شاکی را تهدید به انتشار مطالب خلاف واقع علیه ایشان نموده بود که با اقدام سریع و کارشناسانه متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مرجع قضایی تحویل گردید.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: با توجه به نفوذپذیری و استفاده روزافزون از فناوری‌های نوین، شایسته است افراد دانش رسانه‌ای خود را ارتقا بخشیده و هرگونه تهدید و توهین و نشر اکاذیب را سریعا به پلیس فتا گزارش نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!