0

عامل تشویش اذهان عمومی در کانال تلگرامی دستگیر شد

دسته بندی ها : نشر اکاذیب, هتک حیثیت 26 بهمن 1398 مدیر سایبرلا 470 بازدید
انتشار مطالب کذب در فضای مجازی, جرم نشر اکاذیب

رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی و دستگیری ادمین یکی از کانال های تلگرامی که اقدام به انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بر علیه یکی از شرکت های دولتی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ “علی جمالی” رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: با رصد و بررسی کارشناسان پلیس فتا و طرح شکایت یکی از شرکت‌های دولتی مبنی بر راه‌اندازی یک کانال تلگرامی که اقدام به انتشار اخباری کذب و جهت دار که باعث تشویش اذهان عمومی و شایعه‌پراکنی علیه مسؤلان شرکت مذکور می‌کرد پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی موضوع و انتشار اخبار گسترده به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به شرکت مورد نظر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیر این کانال از روش‌های فنی و خاص برای فرار از قانون و پلیس استفاده کرده بود که خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا ایلام در عنوان کرد: متهم که خود نیز یکی از پرسنل همان شرکت بود، در برابر مستندات و ادله فنی، به جرم خود اعتراف، که در نهایت به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

منبع: پلیس فتا

مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ در زمینه جرم نشر اکاذیب و افتراء | اینجا کلیک کنید

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!