0

ریسک‌ بالای بی‌توجهی به قرارداد تأمین خوراک پتروشیمی ها

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 آذر 1394 مدیر سایبرلا 539 بازدید

رونمایی از قراردادهای جدید نفتی و حضور سرمایه‌گذاران خارجی با رویکرد انتقال دانش فنی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در صنعت نفت گامی مهم در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
دنیای اقتصاد: علیرضا برادران، رییس هیات‌مدیره شرکت پتروشیمی جم در گفت‌وگویی با اعلام این مطلب افزود: الگوبرداری از نکات کلیدی این قراردادها در مشارکت‌های آتی صنایع پتروشیمی که نتیجه آن ورود دانش فنی و تکنولوژی‌های روزآمد است، در دوران پسابرجام بسیار حائز اهمیت است.
وی در خصوص احتمال فروش سهام مدیریتی شرکت پلی‌پروپیلن جم (JPPC)، توسط شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در هفته‌های آتی از طریق مزایده گفت: اگرچه انجام این امر هنوز قطعی نشده اما خریداران، بالاخص بخش‌ خصوصی باید به قرارداد تامین خوراک در میان‌مدت (حداقل پنج‌ساله) توجه داشته باشند به‌گونه‌ای که با شفاف‌سازی میزان خوراک دریافتی سرمایه‌گذاری آنها اقتصادی و از توجیه‌پذیری کافی برخوردار باشد تا در اثر نوسانات تحویل خوراک دچار ضرر و زیان نشوند.
برادران اظهار داشت: امید است رشد و توسعه اقتصادی کشور از طریق بخش خصوصی واقعی و مقتدر با شتاب مناسب که مورد نظر مسوولان نظام، اقتصاددانان، سیاستگذاران و ضرورت امروز جامعه ایران است، با ریل‌گذاری مناسب و مبتنی بر دوراندیشی، شفافیت و واگذاری‌ها با توجه به اهلیت متقاضیان بیش از پیش توفیق یابد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!