0

قرارداد ایجاد کارخانه پسماند در زنجان نیمه نخست امسال منعقد می‌شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 10 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 497 بازدید

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر انتخاب سرمایه‌گذار پروژه پسماند در دستور کار قرار دارد، گفت: قرارداد پروژه پسماند زنجان حداکثر تا پایان نیمه نخست امسال منعقد می‌شود.

تسنیم: ناصر احمدصفا با اشاره به اینکه انجام فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پروژه پسماند به پایان رسیده است، اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده و انتخاب سرمایه‌گذار مورد نظر حداکثر تا پایان نیمه نخست امسال قرارداد پروژه منعقد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه 8 شرکت سرمایه‌گذار در فراخوان پروژه پسماند متقاضی بودند، افزود: یکی از این شرکت‌ها بومی استان و مابقی از استان‌های دیگر است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری زنجان با بیان اینکه مکاتبات لازم با شرکت‌های متقاضی انجام شده است، یادآور شد: توانایی مالی، فنی و اقتصادی سرمایه‌گذاران پروژه پسماند مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال تسنیم در زمینه دلایل طولانی شدن پروژه پسماند ابراز کرد: اقدامات جذب سرمایه‌‌گذار پروژه مذکور متوقف نشده بود و با توجه به سنگین بودن پروژه باید دقت لازم در جذب سرمایه‌گذار مورد نظر انجام شود.

احمدصفا خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان در حدود 21 پروژه در دست بررسی و تعیین تکلیف دارد که پروژه پسماند نیز به دلیل بزرگی و گستردگی با وقفه مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد:پیش از این پروژه پسماند با هدف تولید کمپوست راه‌اندازی می‌شد که در سیاست های جدید مورد نظر محصول تولیدی از بازیافت زباله‌های جمع‌آوری شده برق در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان با بیان اینکه آورده شهرداری در پروژه پسماند زمین و تامین بخشی از زیرساختهای لازم است، افزود: سرمایه‌گذاری مورد پیشنهاد متقاضیان در فراخوان جذب سرمایه‌گذار پروژه مذکور از 100 میلیارد ریال تا 200 میلیارد ریال است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!