0

سارق میلیونی در فضای مجازی دستگیر شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 آذر 1394 مدیر سایبرلا 787 بازدید

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری سارق اینترنتی ۲۵۰ میلیون ریالی در شیراز خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: یک شهروند با داشتن مرجوعه قضایی به مأموران پلیس فتا استان فارس مراجعه و اظهار می‌کند پس از خروج از بانک، سارقی کیف پول و تمام مدارکش را ربوده و متواری می‌شود.

وی ادامه داد: سارق پس از سرقت اقدام به برداشت ۲۵۰ میلیون ریال از حساب این شهروند می‌کند و مالباخته از طریق پیامک متوجه این برداشت می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی‌های فنی و تخصصی کاراگاهان این پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای تکمیل پرونده به پلیس فتا احضار شد.

حسینی خاطرنشان کرد: متهم پس از رؤیت مستندات و ادله دیجیتال نسبت به جرم انتصابی اعتراف کرد و گفت: مالباخته پس از اتمام کار خود در بانک کیف پول و مدارک خود را در محل جاگذاشته که با توجه به خلوت بودن بانک، به‌محض رؤیت آن را برداشتم و زمانی که کیف را باز کردم متوجه شدم رمز کارت‌های عابر بانک بر روی آن‌ها درج شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که رمز کارت‌های عابر بانک خود را بر روی آن درج نکنند و از رمزهای ساده و قابل حدس (مثل شماره شناسنامه و تلفن و …) خودداری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!