0

جوما یا آل‌اشپورت در آستانه‌ عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 27 آبان 1394 مدیر سایبرلا 456 بازدید

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از عقد قرارداد اسپانسرینگ پیراهن تیم های ملی خبر داد.

ایسنا: عباس ترابیان، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال افزود: عصر روز سه‌شنبه نشستی را با اعضای کمیته بازاریابی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار کرده و در خصوص اسپانسر برای پیراهن تیم های ملی و سازمان لیگ برتر فوتبال به بحث و بررسی پرداختیم.

 وی گفت: با توجه به اینکه مسابقات تیم های ملی در سطوح مختلف به طور دائم در جریان بوده و اردوهای متفاوتی در حال برگزاری است، طبق استانداردهای فدراسیون و کیفیت لباس های تولید شده که مد نظر سرمربی تیم ملی فوتبال است، اقدام به انتخاب اسپانسر کنیم. تولید کنندگان متفاوتی در آسیا وجود داشتند که پیشنهادات مختلفی را مطرح کرده و با توجه به اینکه ایران به عنوان تیم اول آسیا است، باید از لباس هایی استفاده کند که طبق استاندارهای مدنظر فدراسیون باشد.

 دبیر کمیته بازاریابی افزود: دو تولید کننده مد نظرمان، البسه های خود را به عنوان نمونه در اختیارمان گذاشتند و حتی تولیدات دیگر کشورهایی که بر عهده داشتند را برایمان ارسال کردند و طبق البسه‌های ارسالی، مقرر شد تا محمد درخشان به عنوان نماینده کمیته بازاریابی در انتخاب و عقد قرارداد نهایی با اسپانسر اقدامات نهایی را انجام دهد.

 وی افزود: تولید کننده اسپانیایی (شرکت جوما) و تولید کننده آلمانی (آل اشپورت) دو شرکتی هستند که مدنظرمان بوده و درخشان ماموریت دارد تا اقدامات نهایی را در ارتباط با این قرارداد طبق استانداردها و خواسته‌های فدراسیون فوتبال انجام دهد.

 دبیر کمیته بازاریابی درباره شرایط پیشنهادی اسپانسرهای پیراهن های تیم های ملی گفت: شرایط پیشنهادی اسپانسر تقریبا با هم همخوانی دارد. دوره قرارداد، میزان لباس های رایگانی که در اختیارمان قرار می دهند و درصد تخفیفی که در البسه های تیم های ملی وجود دارد، در هر دو اسپانسر تقریبا یکسان است.

 ترابیان در ادامه در خصوص پیشنهادی که محمدرضا ساکت، عضو کمیته بازاریابی و نماینده سازمان لیگ در خصوص قرارداد مزایده جدید تبلیغات محیطی سازمان لیگ برتر مطرح کرده بود، گفت: با توجه به اینکه قرارداد جاری سازمان لیگ برتر با اسپانسر مربوطه رو به اتمام است و باید به فکر عقد قرارداد جدید از هم اکنون بود. در همین راستا قرار شد تا یک مزایده عمومی و قانونی برگزار شود که در این مزایده بتوان اسپانسر آینده سازمان لیگ برتر را انتخاب کرد.

 وی درباره شرایط مزایده برای اسپانسر جدید سازمان لیگ گفت: مدت قرارداد ۲ سال است، به شکل عمومی باید برگزار شود و شرکت کنندگان باید مبلغی مورد نظر سازمان لیگ و کمیته بازاریابی را به عنوان ضمانت نزد سازمان لیگ برتر بگذارند. ضمن اینکه قیمت پایه ای که در این جلسه با نظر اعضا به تصویب رسید هم باید مد نظر شرکت کنندگان باشد.

 دبیر کمیته بازاریابی در پایان در خصوص مجوز به سازمان لیگ در راستای انتخاب اسپانسر خبر داد و گفت: این مجوز شامل پنج مورد زیر است: “اسپانسر توپ (توپ مد نظر برای مسابقات لیگ برتر)، اسپانسر جهت مراسم پایانی رقابتهای لیگ برتر، اسپانسر جهت مراسم مسابقات حذفی، اسپانسر جهت برگزاری جشن برترین ها و اسپانسر جهت قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر”.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده − 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!