0

عابدینی: ۱۵ سال دیگر هم با صدا و سیما برای حق پخش به توافق نمی‌رسیم

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 14 آذر 1394 مدیر سایبرلا 454 بازدید

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: اگر با همین منوال با صدا و سیما پیش برویم ۱۵ سال دیگر هم برای حق پخش تلویزیونی به توافق نمی‌رسیم.

فارس: عابدینی در مورد حق پخش تلویزیونی فوتبال گفت: ما همچنان پیگیر این مسئله هستیم و درخواستی هم به دبیرخانه تشخیص مصلحت نوشته‌ایم تا مجمع تشخیص مصلحت نظام راهکاری را در این مورد ارائه کند و حق پخش تلویزیونی به صورت قانونمند در بیاید.

وی ادامه داد: اقبالی که فوتبال از بحث حق پخش تلویزیونی انجام داد را از طرف صدا و سیما شاهد نبودیم و اگر بخواهیم کار را به همین منوال پیش ببریم 15 سال طول می‌کشد تا قرارداد حق پخش تلویزیونی امضا شود. در حال حاضر چماق انحصاری بر روی سر همه رشته‌های ورزشی هست و ما نمی‌خواهیم این مسئله را به محاکم خارج از کشور ببریم بلکه می‌خواهیم از طریق محاکم داخلی این مسئله را پیش ببریم که اکنون بالاترین مرجع همان مجمع تشخیص مصلحت نظام است و سردار محسن رضایی دستور بررسی این مسئله را داده‌اند و کمیسیون ویژه‌ای هم در تشخیص مصلحت برای حق پخش تلویزیونی تشکیل شده است که امیدواریم از این طریق به نتیجه برسیم و مشکلات فوتبال یکبار برای همیشه حل شود.

عابدینی در مورد وضعیت IPTV گفت: در حال حاضر مسئولان صدا و سیما در آرامش کامل هر یکی دو ماه یکبار جلسه‌ای در این مورد برگزار می‌کنند و حرف‌های ما را می‌شنوند و جلسه‌ای تشکیل می‌دهند. امیدوارم مدیران صدا و سیما از کاخ‌ بلورین خود بیرون بیایند و ببینند که در جامعه چه خبر است.

وی در مورد اینکه امکان دارد دوباره دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها راه داده‌ نشود، گفت: نه این اتفاق رخ نمی‌دهد زیرا این مسئله قهر با خود فوتبال است. یکبار این کار را تجربه کردیم و کار به شورای امنیت رسید و در نهایت به فوتبال گفته شد دوربین‌ها راه داده شود. ما برای حق پخش تلوزیونی حرف بی‌ربطی نمی‌زنیم.

صدا و سیما ساعت‌ها برنامه خود را با فوتبال پر می‌کند. آیا این فوتبال به اندازه یک سریال طنز ارزش پرداخت هزینه‌هایش را ندارد. فوتبال و ورزش که یک هنجار است باید به حقوقش توجه شود. 30 هفته لیگ داریم و اگر فقط صدا و سیما دو بازی را در هفته پخش مستقیم کنند

در واقع در هر هفته سه ساعت برنامه از فوتبال پخش می‌شود. نصف هزینه ساخت یک سریال را به فوتبال بدهند.سازمان لیگ برای دریافت حق پخش تلویزیونی حتی از مراجع عالی‌قدر تقلید هم استفتا کرده است که اکثریت آن بزرگواران هم اعلام کرده‌اند که جایز نیست که پول حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!