0

افشای بندها و متمم های قرارداد بازیکنان تیم استقلال

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 24 آبان 1394 مدیر سایبرلا 459 بازدید

دعوا در استقلال بالا گرفت. دعوا میان بهرام امیری معاون باشگاه – شما بخوانید معاون سابق – و مسعود معینی عضو هیأت مدیره به صفحات روزنامه‌ها و سایت‌های خبری راه پیدا کرده است!

خبر ورزشی: بعد از اینکه امیری در مصاحبه‌ای انتقاد تندی از عضو هیأت مدیره استقلال داشت و گفت برخی‌ها 3 روز به استقلال آمده‌اند، امر و نهی می‌کنند و این تصور را دارند که می‌توانند به من امیری که 20 سال است در استقلال کار کرده‌ام، دستور بدهند، مسعود معینی جملات امیری را به خود گرفت و واکنش تندی داشت. واکنش او را بخوانید: اگر تو 20 سال در استقلال هستی، من 45 سال است در استقلال هستم. من برای استقلال بازی کرده‌ام و مثل شما با هیاهو در رسانه‌ها به استقلال نیامده‌ام.

اما موضوع دعوای میان این دو نفر چیست؟! علت دعوا قراردادهای بازیکنان و متمم‌هایی است که از سوی باشگاه به آنها اضافه شده است. امیری به خبرورزشی می‌گوید: «بندهایی در قرارداد برخی از بازیکنان وجود دارد اما چه بندهایی؟! اینکه در قرارداد بازیکن آورده‌ایم خودش باید مالیاتش را پرداخت کند، ایراد دارد؟! حالا خوب است استقلال صدرنشین لیگ برتر است و من بهترین بازیکنان را گرفته‌ام وگرنه دوستان چه می‌خواستند بگویند؟»
امیری بعد ادامه می‌دهد: «منظور من در مصاحبه‌ای که انجام دادم، آقای معینی نبود. او یا حرف‌های مرا کامل نخوانده و یا متوجه منظورم نشده. اگر من گفتم فردی 3 روز به استقلال آمده است امر و نهی می‌کند، منظورم فرد دیگری بود نه آقای معینی که پیشکسوت هستند ولی با توجه به مصاحبه او مجبور شدم جواب بدهم.»

امیری در پایان نیز گفت: «برخی‌ها بروند قراردادهایی را که خودشان بستند، ببینند. متمم آنها از مبلغ قرارداد بازیکن بیشتر بود. حرف‌های زیاد دیگری نیز دارم اما فعلاً سکوت می‌کنم و اگر باز هم حرف بزنند، مجبورم خیلی از مسائل دیگر را بازگو کنم.»

این دعوا ما را بر آن داشت تا درباره قراردادهای بازیکنان دست به تحقیق بزنیم. تحقیقات ما برای افشای دو موضوع مهم بود؛ اول اینکه در قرارداد چه بازیکنانی بند وجود دارد و دوم اینکه در بندهای قرارداد بازیکنان مورد نظر چه نوشته شده است؟! پیگیری‌های ما نکات جالبی را به همراه داشت؛ نکاتی که به طور حتم برای شما نیز جذاب خواهد بود.

اما بازیکنانی که قراردادشان متمم دارد…

سیدمهدی رحمتی
کاپیتان استقلال مبلغ قابل ‌توجهی از دو سال پیش طلب داشت. او از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکمی داشت که براساس آن استقلالی‌ها موظف بودند این پول را پرداخت کنند. رحمتی در ابتدای فصل برای رقم قراردادش چانه نزد اما از مسئولان این تیم خواست پول گذشته‌اش را بدهند. در بند قرارداد رحمتی نوشته شده است باشگاه استقلال باید تا پایان فصل علاوه بر مبلغ قرارداد رحمتی، طلب او را هم براساس حکم کمیته انضباطی پرداخت کند.

سجاد شهباززاده
سجاد شهباززاده در روزی که با استقلال تمدید کرد، خواهان یک شرط شد؛ شرطی که می‌تواند مبلغ قراردادش را تا 100 میلیون تومان افزایش دهد. او در صورتی که عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد، دستمزدش 100 میلیون بیشتر می‌شود.

جابر انصاری
یکی از بهترین خریدهای استقلال جابر انصاری محسوب می‌شود. او در دربی نیز موفق به گلزنی شد. انصاری بندی همچون شهباززاده دارد، فقط با این تفاوت که به جای 100 میلیون تومان در صورت آقای گلی 50 میلیون تومان می‌گیرد.

آرش برهانی
بهترین گلزن تاریخ استقلال قراردادی 750 میلیونی دارد. آرش در صورتی که تا پایان لیگ در 50 درصد بازی‌های استقلال به میدان برود، 50 میلیون بیشتر خواهد گرفت!

جاسم کرار
بازیکن پرحاشیه استقلال که بنا به اعلام افشارزاده اخراج شده است، قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی با استقلال دارد. او براساس بندی که برایش وجود داشت، در هر بازی‌ای که به میدان می‌رفت، 5 میلیون به قراردادش اضافه می‌شد.

پرو پییچ
بازیکن صربستانی استقلال که در گذشته آقای گل لیگ آلبانی شده، برای عقد قرارداد شرطی داشت که به عنوان متمم در قراردادش نوشته شده است: اگر آقای گل شود 20 هزار دلار به قراردادش اضافه می‌شود.

برخلاف آن چیزی که پیش‌بینی می‌شود، خسرو حیدری و امید ابراهیمی در قراردادهایشان متمم و شرطی وجود ندارد! قرارداد این دو ملی‌پوش با مصوبه هیأت مدیره استقلال یک میلیارد و 200 میلیون تومان است. در قرارداد یعقوب کریمی، میثم مجیدی و روزبه چشمی نیز نوشته شده است: «این نفرات موظف هستند مبلغ رضایتنامه‌هایشان را برای حضور در استقلال از جیب خود پرداخت کنند و باشگاه استقلال در قبال این مبلغ هیچ مسئولیتی ندارد.»

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!