0

پیگیری قضایی قرارداد حق پخش تلویزیونی

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 26 آبان 1394 مدیر سایبرلا 393 بازدید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه فصل گذشته فوتبال و باشگاه ها از قرارداد حق پخش تلویزیونی درامدی نداشته اند اگر لازم شود این مساله را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

سایت سازمان لیگ: علی اکبر طاهری در مورد جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها با معاون وزیر ورزش، روسای فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت: این جلسه اتفاق خوبی بود و مشخص شد که در فوتبال می توان با تعامل باشگاه ها و فدراسیون و سازمان لیگ می توان خیلی مسایل پیشگیرانه را انجام داد. روز گذشته در مورد سه موضوع مهم در این نشست بحث و گفت و گو شد. صحبت های بین مدیران باشگاه ها با مسئولان فوتبال نقطه عطفی محسوب می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: موضوع اول در مورد مسایل داور بود که مدیران باشگاه ها نظرات خود را گفتند و من هم دغدغه ها خودم و باشگاه پرسپولیس را در مورد مسایل داوری بیان کردم و اینکه عملکرد و سلامت داوران باید براساس برنامه ریزی بهبود پیدا کند. باید در امر داوری برنامه ای برای آموزش و توسعه داوری داشته باشیم. داوری یکی از ارکان مهم فوتبال ایران است. احترام و تکریم به داوران از مسایل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. البته باید آموزش های لازم هم به داوران داده شود. مدیران باشگاه ها نیز از نظراتم استقبال کردند.

طاهری تصریح کرد: وقتی در امر داوری در زمینه آموزش و توسعه برنامه محور حرکت کنیم قطعا می توانیم براساس شاخص های برنامه عملکرد  داوری ارزیابی شود و بگوییم که صعود کرده ایم یا نزول داشته ایم. در برنامه داوری باید نقش همه ارکان داوری از جمله کمیته و دپارتمان در نظر گرفته شود تا داوری ما به سمت بهبود و سلامت بیشتر حرکت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد تبلیغات محیطی گفت: مدیرکل حراست وزارت ورزش توضیحاتی در مورد این قرارداد ارایه کردند و قرار شد که نکات مندرج در قرارداد پیگیری شود و با تعامل بیشتر منافع باشگاه ها حاصل شود.

وی افزود: در قرارداد بندهایی وجود دارد که طرفین باید به انجام آن متعهد باشند تا از منفعت طرفین کاسته نشود. مقرر شد دو مدیر باشگاه که در تهران حضور دارند با تیم کارشناسی همکاری کنند. بنده به دلیل مشغله کاری نتوانستم این مسئولیت را قبول کنم و مقرر شد آقایان توفیقی و قنبرزاده این مسئولیت را برعهده داشته باشند.به هرحال این قرارداد اجرایی شده است و باید تعامل خوبی بین طرفین ایجاد شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد موضوع سوم جلسه روز گذشته اظهار داشت: متاسفانه فصل گذشته فوتبال و باشگاه ها از قرارداد حق پخش تلویزیونی درامدی نداشته اند و قرار شد پیگیری های لازم در این زمینه صورت بگیرد و حتی اگر لازم شد این مساله را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنیم. یکی از منابع اصلی درآمدزایی باشگاه ها همان حق پخش تلویزیونی است و نمی توان این درامد قابل توجه را نادیده گرفت زیرا این پول در زمینه مسایل مدیریتی، بازیکنان و کادرفنی و شرایط تیمی باشگاه ها اثر گذار است. امیدواریم که مسئولان صدا و سیما همکاری لازم را در زمینه این مساله انجام بدهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!