0

رئیس سازمان لیگ : بحث قرارداد IPTV به دقت بررسی می‌شود

دسته بندی ها : قرارداد فناوری اطلاعات, قرارداد ورزشی 26 آبان 1394 مدیر سایبرلا 442 بازدید

مهدی تاج در پایان نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌ها با معاون وزیر ورزش و روسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و پرباری برگزار شد و در آینده‌ای نزدیک گزارش مفصلی از این نشست به اطلاع اهالی فوتبال و افکار عمومی ارایه خواهیم کرد. در این جلسه نصرالله سجادی، رضا حسنی‌خو، علی کفاشیان، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها حضور داشتند.

بانک ورزش: رئیس سازمان لیگ گفت: تبلیغات محیطی لیگ برتر یکی از مسایل مطرح شده در این نشست بود. با توجه به اینکه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در این مساله صاحب حق هستند باید در این مورد نظر‌های خود را بیان می‌کردند. بر این اساس مقرر شد نماینده کانون ایران نوین با هیات حل اختلاف جلسه‌ای برگزار کند هیاتی که در آن نمایندگانی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور دارند و اگر در این جلسه به جمع‌بندی مورد نظر نرسیدند در آنصورت موضوع این قرارداد در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بررسی خواهد شد. در مورد این مساله مدیران باشگاه‌ها وحدت نظر داشتند.

مهدی تاج در مورد اینکه برخی از اهالی فوتبال مسایلی در مورد این قرارداد در رسانه‌ها بیان می‌کنند گفت: این افراد نه مسئولیتی در فوتبال دارند نه اطلاعات دقیق و کافی در مورد مسایل قرارداد دارند و گاهی اوقات صحبت‌هایی را بیان می‌کند که نشان از کم اطلاعی آنهاست.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت حق پخش تلویزیونی گفت: مدیران باشگاه‌ها خواهان پیگیری جدی حق پخش تلویزیونی در فصل گذشته و بحث قرارداد IPTV برای فصل جاری شدند و قرار است این مسایل به دقت بررسی شود.

تاج تصریح کرد: در اولین نشست خبری پیش از مسابقه مربیان در سازمان لیگ توضیحات کاملی در مورد نشست امروز به رسانه‌ها ارایه خواهد کرد.

وی با اشاره به طولانی شدن جلسه امروز اظهار داشت: از نمایندگان رسانه‌های گروهی که برای پوشش این نشست به آکادمی فوتبال آمده بودند هم باید تشکر کنم اما به دلیل طولانی شدن جلسه امروز این عزیزان ناراحت شدند که جا دارد از آنها نیز دلجویی کنم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!