0

با شرکت کنتورسازی ایران قرارداد نبسته‌ایم

دسته بندی ها : قرارداد فناوری اطلاعات 2 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 472 بازدید

رییس اتاق اصناف ایران قرارداد با شرکت کنتورسازی ایران برای تجهیز صندوق های فروشگاهی را تکذیب کرد و گفت: در حال بررسی پیشنهادات شرکت ها برای تجهیز فروشگاه ها هستیم.

عصربازار: علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران در خصوص قرارداد اتاق اصناف ایران با شرکت کنتورسازی برای تجهیز صندوق های فروشگاهی گفت: هیچ شرکتی تا به امروز با اتاق اصناف ایران در باب صندوق های «پوز» فروشگاهی قرار داد نداشته است. هر گاه قرارداد امضا شد، اعلام می کنم.

او در واکنش به درج اطلاعاتی منوط به قرارداد طرح «باران» که مربوط به صندوق های فروشگاهی با شرکت کنتورسازی است، گفت: ما به دنبال تجهیز فروشگاه ها به صندوق ها «پوز» هستیم. به شرکت ها فرصت داده شده است که وارد شوند و طرح های خود را ارائه دهند، اما تا به حال قراردادی بسته نشده است.

چندی پیش مدیران شرکت کنتور سای ایران خبر از انعقاد قراردادی درخصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق (پوز) فروشگاهی و احتساب 201 هزار دستگاه برای سال مالی جاری دادند که باعث رشد این سهم در بازار سهام شد. اما اکنون رییس اتاق اصناف ایران از این قرارداد اظهار بی اطلاعی کرده است.

گفتنی است به دلیل عدم شفافیت مستندات این قرارداد، سازمان بورس نیز بازگشایی نماد «آکنتور» را که برای تعدیل مثبت 433 درصدی بسته شده بود، منوط به ارائه مدارک و مستندات درخواستی و ارائه پیش بینی قبل از ارسال و تهیه مدارک اعلام کرد.

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 − شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!