0

هوشنگ نصیرزاده: بندهای 12 و 13 قرارداد خاکپور کاملا حرفه ای هستند

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 27 مهر 1394 مدیر سایبرلا 434 بازدید

نصیرزاده بندهای 12 و 13 محمد خاکپور با فدراسیون را کاملا حرفه ای می داند.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با “ورزش سه” درباره بندهای 12 و 13 قرارداد خاکپور این چنین توضیح داد : این بندها کاملا حرفه ای هستند ، طبق بند رازداری آیین نامه اخلاق فیفا ،هر فردی که با یک مجموعه فوتبالی در ارتباط باشد باید رازدار باشد .افشاگری در فساد یا تبانی می تواند از سوی آن فرد انجام شود.

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال همچنین گفت : اگر این قرارداد توسط آقای خاکپور و فدراسیون امضا شده باشد ، هیچگونه مشکلی ندارد.

ماده های عجیب قرارداد خاک پور را در زیر میخوانیم :

ماده ١٢: ضمن خوددداری از هر گونه اظهار نظر منفی درباره فدراسیون، أرکان فدراسیون از فرافکنی و ایجاد حاشیه اجتناب کنید. در صورت وقوع این اتفاق فدراسیون موظف است مربی را مورد جریمه قرار دهد.

ماده ١٣: مربی متعهد میگردد که پس از قطع همکاری به دلیل فسخ قرارداد، انقضا، عدم تمدید و استعفا نسبت به جایگاه تیم أمین بوده و از هر گونه اظهار نظر در مورد تیم، فدراسیون، أرکان فدراسیون و مربی بعدی اجتناب کند. در صورت عدم توجه به این بند، فدراسیون می تواند تا دو برابر مبلغ را به عنوان خسارت درخواست نماید و مراتب را در کمیته اخلاق پیگیری کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!