0

درخواست فسخ قرارداد حامی مالی لیگ‌برتر

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 26 دی 1394 مدیر سایبرلا 439 بازدید

شرکت ا.ن مجری تبلیغات و حامی مالی لیگ برتر فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد خود با سازمان لیگ را کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، ا.ن که سال گذشته قرارداد 2 ساله‌ای به مبلغ 160 میلیارد تومان با سازمان لیگ امضا کرده بود، بعد از مشکلاتی که در سال اول برای پرداخت تعهد خود داشت در سال دوم هم با مشکلاتی مواجه است. بنابر آنچه که امیر عابدینی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برتر می‌گوید ا.ن قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند.

عابدینی به “ورزش سه” می‌گوید: به دنبال پیگیری‌های جدی ما و فشار زیادی که ما روی شرکت ا.ن آوردیم، آنها قصد انصراف از ادامه همکاری ما در بخش تامین تبلیغات رقابت‌های فوتبال را دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا آنها رسما چنین درخواستی داده‌اند یا نه هم گفت: بله آنها نامه‌ای تهیه کرده‌اند که دیگر به دلیل شرایط بد اقتصادی و اینکه وضعیت اسپانسرینگ در فوتبال مشخص نیست، نمی‌خواهند به فعالیت خود ادامه دهند. با این اوصاف آنها می‌خواهند برای امسال قرارداد خود را با سازمان لیگ فسخ کنند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که واکنش این سازمان نسبت به فسخ قرارداد ا.ن چه خواهد بود هم گفت: ما حتما این موضوع را پیگیری قانونی خواهیم کرد و از شرکت ا.ن خسارت خواهیم گرفت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!