0

تاج: برگشت از قرارداد با آدیداس ممکن نبود

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 14 دی 1396 مدیر سایبرلا 418 بازدید

گروه میثاق؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت که برگشت از قرارداد با آدیداس ممکن نبود.

به گزارش مهر، مهدی تاج در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه با کشورهای عضو اکو در جمع خبرنگاران در خصوص لباس تیم ملی فوتبال ایران گفت: لباس ما برند آدیداس است. یکسری مسائل و قراردادها ممکن است حرف و حدیث داشته باشد و باید به آن پرداخت. شما سابقه پیراهن تیم ملی را دارید که جیووا بود. کی روش بسیار روی این برند حرف داشت. آستین این لباسها کوچک می شد. این لباسها در جام جهانی فوتسال هم پاره شد و مجبور شدیم خیاط داخلی بگیریم و دو لباس را یکی کردیم تا توانستیم جام جهانی را طی کنیم. حتما عکسهایش را دیده اید.

وی افزود: ما سپس به سمت آدیداس رفتیم. برعکس اینکه گفته می شود قرارداد آدیداس بد است، اما این قرارداد خوب بسته شده بود. بنا بود این شرکت به ما پول هم بدهد. ما تیم اول آسیا هستیم و امکانات خوبی هم داریم. آنها هم حساب خوبی روی ایران با ۸۰ میلیون نفر باز کرده بودند ولی بخشنامه وزارت صنایع و معادن مبنی بر عدم واردات لباس مگر اینکه شرکت خارجی در ایران کارخانه و تولیدی بزند و ۵۰ درصد محصولش را هم صادر کند، مانع شد. طبیعی است این شرط برای آدیداس عملی نبود. من خودم به وزارت صنایع مراجعه کردم و جلسه ای هم داشتیم. آنها هم یک منطقی داشتند که درست بود.

تاج یادآور شد: مسئولان وزارت صنایع می گفتند اشتغال برای ما مهم است و نباید اجازه بدهیم بازارمان در اختیار برندهای دیگر قرار بگیرد. سوراخ کردن این بخشنامه برای تیم ملی را به صلاح مملکت ندیدند. فقط لطف کردند مجوز ورود لباسهایی که از قبل تهیه کرده بودیم را از گمرک دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای همین با آدیداس وارد قرارداد جدیدی شدیم. آدیداس گفت ما حتی یک لباس هم داخل کشور شما نمی توانیم بفروشیم و به چه دلیلی باید هم به فدراسیون پول بدهم و هم لباس رایگان. در واقع ما برای لباسهای آدیداس با کیفیت بالا ۷۵ درصد پول می دهیم و ۲۵ درصد هم از محل فروش لباس بین ایرانی های خارج از کشور تامین می شود. حدود ۷ میلیون ایرانی خارج از ایران داریم که قطعا لباس تیم ملی را می خرند. پیش بینی خودشان ۵۰۰ هزار تا بود.

تاج ادامه داد: در مجموع این قرارداد، قرارداد باصرفه و قابل قبول است. برگشت از قرارداد آدیداس هم ممکن نبود. در اینصورت دوباره دچار سردرگمی می شدیم. نمی شد دوباره به آل اشپورت و جیووا برگردیم. ضمن اینکه قبلا لباس خود را به فیفا معرفی کرده بودیم.

وی با بیان اینکه آدیداس رسما لباس تیم ملی را معرفی خواهد کرد، افزود: قرارداد هم مبادله شده است. هم ما آنرا امضا کرده ایم هم آدیداس. مراسم رونمایی هم بعد از هماهنگی انجام می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 + 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!