0

طلاق به خاطر پاره کردن لباس توسط شوهر!

دسته بندی ها : فضای مجازی 19 مهر 1394 مدیر سایبرلا 471 بازدید

زن جوان وقتی دید که شوهرش تمام لباس‌هایش را پاره کرد، تصمیم به جدایی گرفت.

به گزارش آرمان، چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درباره علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم چند روز پیش وقتی با من درگیر شد، رفت و تمام لباس هایم را پاره کرد. از این برخوردش خیلی شوکه شده بودم و فقط نگاه می‌کردم.

او مثل دیوانه‌ها به جان لباس هایم افتاد و همه آنها را پاره کرد و گفت که دیگر حق ندارم از خانه بیرون بروم. من تا چند ساعت فقط به لباس‌هایم نگاه می‌کردم و اشک می‌ریختم. اصلا باور نمی کردم که شوهرم چنین رفتار دیوانه واری از خودش نشان دهد.

وی افزود: من عاشق لباس هایم بودم و اینکار شوهرم باعث شد که از او متنفر شوم. خیلی فکر کردم و با اینکه بعد از آن شوهرم از من معذرت خواهی کرد اما باز هم تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت‌های او را هم بشنود و بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!