0

صندوق ضمانت صادرات ایران بلا اثر شدن قرارداد صادراتی را بیمه می کند

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 دی 1394 مدیر سایبرلا 506 بازدید
روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران از صدور اولین بیمه نامه «بلا اثر شدن قراردادهای صادراتی» (فسخ قرارداد صادراتی)خبر داد.
ایران اکونومیست: براساس این گزارش، در  این نوع از بیمه نامه ها، صندوق زیان ناشی از بلااثر شدن قراردادهای صادراتی که بر اساس آن کالاهای سفارشی تولید شده ولی قبل از  حمل بنا به دلایل سیاسی و تجاری فسخ شده است را جبران می نماید.
از دیگر ویژگیهای این بیمه نامه این است که اگر تولید کننده کالایی را به سفارش خریدار خارجی تولید کند و خریدار از تحویل آن امتناع نماید، خسارت وارد شده به تولید کننده را در قالب بیمه  تحت پوشش قرار می دهد .
شایان ذکر است که صندوق ضمانت صادرات  اولین بیمه نامه از این نوع را به نفع شرکت صانرژی که محصولی به سفارش کشور سوریه تولید کرده، صادر نموده است .
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!