0

دعوت هیات دولت برای ارائه دیدگاه درخصوص قراردادهای بخش انرژی

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 دی 1394 مدیر سایبرلا 419 بازدید

دفتر هیأت دولت از صاحبنظران، متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها دعوت کرد که نظرات و نقدهای فنی و حقوقی خود را در خصوص شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز در اختیار این دفتر قرار دهند.

هیأت وزیران هشتم مهرماه 1394 به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد جز (3) بند (ت ) مواد ( 3 و 7 ) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 1391، شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز را تصویب کرد. این مصوبه 11 صفحه ای در قالب 11 ماده، به تشریح شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز می پردازد.

دفتر هیأت دولت با سپاس و قدردانی از همه صاحبنظران منتقدی که تاکنون نظرات خود را در خصوص این مصوبه هیات دولت، به شکل‌های مختلف در فضای رسانه‌ای کشور مطرح کرده‌اند، دعوت کرد که نظرات تفصیلی خود را برای بررسی، جمع‌بندی و انتقال به هیأت دولت به صورت کتبی و تا تاریخ پنجم بهمن ماه از طریق پست الکترونیک به نشانی gov.office@iripo.ir ارسال کنند.

 
 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!