0

نمونه قرارداد مهمان سرا (اجاره اتاق سوییت)

نمونه قرارداد مهمان سرا (اجاره اتاق / سوییت)

قرارداد حاضر به استناد ماده 10 قانون مدنی در تاریخ……………… فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای ………………………. به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. به موجب معرفی­نامه/حکم کارگزینی شماره…………….. مورخ……………….شماره تماس ………………………. آدرس ………………………………………………………………… که ازین پس متعهدله نامیده خواهد شد؛ و شرکت ………………. به شماره ثبتی ………………… ، نشانی …………………………………………….. ، و شماره تماس …………………………………………… ، به نمایندگی آقا/خانم …………………………، که ازین پس متعهد نامیده خواهد شد، به منظــور انجام موضوع قرارداد منعقد می‌گردد و طرفین ملزم و متعهد به اجرای مواد و اصول آن می­باشند.

ماده 1- موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارت است از :

ماده 2- مدت قرارداد :

مدت کل قرارداد از تاریخ ………..الی تاریخ ………… می باشد و طبق برنامه زمان بندی ذیل خواهد بود :

ماده 3-امور مالی و مبلغ قرارداد :

مبلغ کلی، قطعی ، تقریبی ، موضوع قرارداد به حروف ………………….. ریال از قرار هر ماه ………….. ریال می باشد.

ماده 4- نحوه پرداخت :

صورت حساب های مربوطه به صورت هفتگی و به وسیله متعهد تهیه و برای متعهد له ارسال خواهد شد و متعهد له موظف است ظرف مدت ………. روز پس از دریافت صورت حساب ها وجه مورد توافق را به حساب متعهد واریز نماید .

تبصره : چنانچه از جانب افراد معرفی شده توسط متعهد له  بر اساس این قرارداد در اختیار متعهد له قرار گرفته است وارد آید ، متعهد له موظف به جبران خسارت مذکور می باشد .

ماده 5- فسخ قرارداد :

چنانچه هر یک از طرفین قرارداد به هر دلیل مایل به ادامه این قرارداد نباشد می توانند حداقل ………… روز قبل مراتب را کتباً اطلاع داده و نسبت به فسخ آن اقدام نماید .

ماده 6- متفرقه ، تائیدات و تعهدات طرفین :

الف :افراد معرفی شده توسط متعهد له مکلفند کلیه شئونات دولت جمهوری اسلامی و همچنین کلیه مقررات داخلی هتل را محترم شمرده و از طبخ غذا ، تهیه چای و همچنین پذیرای از مهمانان خود در داخل اتاق ها و طبقات جدا خودداریی نمایید .

ب: متعهد تنها افرادی که معرفی نامه کتبی از طرف متعهد له داشته باشند را برای استفاده از اتاق های مقرر در این قرارداد ، می پذیرد و پذیرش افراد به صورت شفاهی و یا تلفنی به هیچ وجه معتبر نمی باشد .

ج: متعهد موظف است امکانات لازم جهت استفاده از اتاق های مورد توافق را در اختیار افراد معرفی شده توسط متعهد له قرار دهد و نباید تا انقضاء مدت قرارداد مانعی برای استفاده افراد معرفی شده توسط متعهد له از اتاق های مزبور به عمل آورد .

و: متعهد له صرفاً در محدوده همین قرارداد مسئولیت افرادی که به طور کتبی معرفی میینماید را خواهد داشت و نسبت به موارد و افراد دیگر مسئولیتی نخواهد داشت .

ز: نسبت به کلیه مواردی که در این قرارداد متن خاصی موجود نباشد طرفین موافقت دارند که قوانین موضوعه کشوری نسبت به آن حاکم باشد .

ماده 7- تغییرات میزان تعهد :

متعهد له می تواند با شرایط همین قرارداد و به هر میزان که صلاح بداند موضوع قرارداد را کاهش یا افزایش دهد . در هر حال مراتب باید حداقل …………. روز قبل به طور کتبی توسط متعهد له به متعهد اعلام گردد .

ماده 8- حل اختلاف :

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن به موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان ارجاع می‌گردد که مطابق با آیین‌نامه داوری آن موسسه با رای سه نفر داور (یک نفر نماینده از سوی هر یک طرفین دعوا و انتخاب سرداور از سوی موسسه) به‌صورت قطعی و لازم‌الاجرا حل و فصل گردد. داور (ان) علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد (خواهند) نمود.

ماده 9- سایر شرایط :

ماده 10- اقامتگاه :

اقامتگاه متعهد :

اقامتگاه متعهد له :

تبصره 1: طرفین قرارداد ملزم هستند در صورت تغییر آدرس حداکثر ظرف ده روز نشانی جدید خود را کتباً به اطلاع یکدیگر برسانند والا کلیه مراسلات ، آگهی ها و اخطارهای قانونی به آدرس سابق نافذ و معتبر خواهد بود .

تبصره 2:این قرارداد در………… ماده و در………… نسخه به اعتبار و حکم واحد تنظیم و مبادله گردیده است .

امضای طرف اول                                                                     امضای طرف دوم

آقای …………………                                                              آقای ………………..

امضای شاهد اول                                                                     امضای شاهد دوم

آقای …………………                                                             آقای ………………..

امضای وکیل تنظیم کننده قرارداد

……………………………


تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا به جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها بوده است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید سایبرلا نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ تخصصی در زمینه قراردادهای تجاری | اینجا کلیک کنید

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!