0

امضای قرارداد همکاری هندبال ایران و لهستان

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 دی 1394 مدیر سایبرلا 532 بازدید
امضای قرارداد همکاری های گسترده میان فدراسیون های هندبال ایران و لهستان که در حاشیه رقابت های چهارجانبه هندبال لهستان با عنوان “کریسمس کاپ 2015” صورت گرفت، دستاورد تلاش چند ماه اخیر مسولان 2 کشور بوده است.
خبرگزاری صداوسیما؛ ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال ایران، گسترش رسمی همکاری های دوجانبه را برای نزدیکتر شدن ملت های هندبال دوست ایران و لهستان خوب ازریابی کرد و گفت: در چهار سال آینده هر 2 فدراسیون به عنوان 2 عضو مطرح هندبال آسیا و اروپا گام های موثری را در راه پیشرفت هندبال برخواهند داشت. مهدوی آمادگی کشورمان را برای میزبانی از تیم های ملی لهستان در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعلام کرد.
آنژه کراسنیکی که علاوه بر ریاست فدراسیون هندبال، رئیس کمیته ملی المپیک لهستان را هم برعهده دارد با اعلام خوشوقتی از نتایج چشمگیر هندبال ایران در آسیا، تبادل تجربیات و در اختیار نهادن امکانات هندبال 2 کشور را برای توسعه هرچه بیشتر این رشته و حضور پرقدرت هندبال ایران در قله هندبال جهان، از اهداف استراتژیک این قرارداد جامع همکاری برشمرد.
قرارداد جامع همکاری های میان فدراسیون های هندبال ایران و لهستان، یکساله و چهار ساله تدوین شده است که در مهمترین بخش های آن قرار است از 2016 تا 2020 همه ساله تعداد برابری از مربیان، داوران و تیم های ملی هر سه رده سنی ( مردان و بانوان) و تیم های هندبال ساحلی و پیشکسوتان هر 2 کشور در برنامه ای مدون از تجربیات ایران و لهستان در این زمینه بهره بگیرند.
تیم ملی هندبال مردان لهستان سوم جهان و تیم زنان این کشور مقام چهارم مسابقات اخیر قهرمانی جهان هستند و همه بازیکنان ملی پوش این کشور در باشگاه های قدرتمند و سرشناس جام باشگاه های اروپا توپ می زنند. همچنین مسابقات قهرمانی هندبال مردان اروپا از 25 دی تا 11 بهمن در چهار شهر لهستان شامل کراکاو، وروتسلاو، کاتوویچ و گدانسک با حضور 16 تیم برتر اروپا و جهان به عنوان بزرگترین رویداد سال هندبال اروپا برگزار خواهد شد. تیم ملی نوجوانان لهستان مرداد امسال در مسابقات بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد شرکت کرد و به مقام دوم دست یافت و در مقابل تیم ملی بزرگسالان کشورمان در یک اردوی یک هفته ای و تورنمنت چهارجانبه لهستان، جمهوری چک و اوکراین با شکست اوکراین و یک باخت و کسب مقام سوم در لهستان حضور داشته است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!