0

سرقت اطلاعات توسط سیگارهای الکترونیک چگونه است؟

دسته بندی ها : فضای مجازی 29 خرداد 1396 مدیر سایبرلا 410 بازدید
محققان بارها در خصوص خطرهای سیگارهای الکترونیکی برای سلامتی هشدار داده اند اما به نظر می رسد علاوه بر سلامت امنیت اطلاعات شخصی را نیز تهدید می کند.

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ هکرها می توانند هنگام اتصال سیگارهای الکترونیک به رایانه تغییراتی ایجاد کنند و اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند.

یکی از محققان امنیتی پی برده است زمانی که سیگار الکترونیکی را به رایانه متصل می کنید یک تراشه سخت افزاری با متنی از پیش تعیین شده به آن افزوده می شود و مجرمان سایبری می توانند رایانه را فریب دهند تا تصور کند که به دستورات از طریق کیبورد ارسال می شود و سپس اطلاعاتتان را به راحتی بدزدند.

لازم به ذکر است؛ علت اینکه هکرها به راحتی می توانند از طریق سیگارهای الکترونیک اطلاعاتتان را به سرقت ببرند این است که اکثر سیگارهای الکترونیکی توسط پورت یو اس بی شارژ می شوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!