0

مجوزهای کسب و کار 4 دستگاه دولتی تصویب شد

مجوزهای کسب و کار, مجوز فعالیت

هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه‌های نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم‌گیری شد.

به گزارش شادا، پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیئت، تشکل‌های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز شنب 21 اسفند 1400 در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

در نشست مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم گیری شد.

بر اساس این گزارش در پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار ۱۹ عنوان مجوز وزارت نیرو و سازمان‌های تابعه آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها به تصویب رسیده است. همچنین ۳۶ عنوان مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها در این نشست به تصویب رسید.

این گزارش می افزاید: ۱۶ عنوان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن نیز به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها  در نشست امروز هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار از تصویب اعضاء این هیئت گذشت.

در این نشست همچنین ۲۸۹ عنوان مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابع آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها مصوب شده است.

این گزارش بیان می دارد؛ وزارتخانه های نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف هستند، درگاه تخصصی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل و مجوزها را بصورت بر خط صادر نمایند

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!