0

دستگیری مزاحم تلگرامی توسط پلیس فتای تهران

دسته بندی ها : فضای مجازی 17 مهر 1394 مدیر سایبرلا 964 بازدید
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم مزاحمت تلگرامی به خانمی در شهریار دستگیر خبرداد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ “اصغر باقریان”در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت فردی در تلگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به تایید ادعای شاکی توسط کارشناسان پلیس، اقدامات فنی آغاز و فعالیت های فرد مجرم در فضای مجازی تحت نظر قرار گرفت که در نهایت با بررسی رد پاهای برجای مانده در اینترنت هویت مجرم شناسایی و به پلیس احضار شد.

“باقریان” ادامه داد: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر فعل مجرمانه خود شد،اما پس از رویارویی با اسناد دیجیتال پلیس، ناگزیر به بزه انتسابی اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.

این مقام انتظامی در پایان افزود: متهم پس از تکمیل پرونده اولیه به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز مشکلات مشابه در فضای مجازی، به پلیس فتا مراجعه کرده و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و این اطمینان را داشته باشند که پلیس فتا با تمام توان در مقابل هرگونه بزه سایبری عکس العمل نشان خواهد داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. mhb گفته :
    12:09 1395/11/22

    سلام، من مزاحم تلگرامی دارم که آشنا هستن و همچنان بعد از یکسال از ازدواج من مزاحمت هاشون علیرغم هشدارهایی که به خودشون و خانوادشون داده شد ادامه داره. میخواستم شکایت کنم اما خانواده ام نگران اند که با این کار جری تر بشه و بعد از شکایتم دست به کارهای خطرناکی مثل قتل بزنه حتی، میخواستم ببینم در این حالت من چیکار باید بکنم ؟؟ هیچ قانون محکمی وجود نداره که مانع اقدامات بعدیش بشه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!