0

اختلاف نظر سازمان بازرسی و وزارت نفت در موضوع قراردادهای نفتی

دسته بندی ها : فضای مجازی 6 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 510 بازدید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در موضوع قراردادهای نفتی با وزارت نفت در خصوص دو مورد اختلاف نظر وجود داشت که قرار است کمیسیون‌های تخصصی این موضوع را بررسی کنند.

فارس: قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران گفت: در آن جلسه که با حضور زنگنه وزیر نفت در رابطه با قراردادهای نفتی برگزار شد صحبت‌های خوبی انجام شد که مقرر شد دو کمیسیون ادامه کار را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود:‌ تنها در دو موضوع اختلاف نظر میان ما و وزارت نفت وجود داشت که قرار شد این دو کمیسیون این هفته برگزار شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:‌ ما مجدداً گزارش جدیدی را آماده خواهیم کرد و به رؤسای قوا اعلام می‌کنیم.

قاضی سراج درباره بورسیه‌های دانشگاه‌ها نیز گفت: وزارت علوم به ما قول داد که تمام مسائل مربوط به بورسیه‌ها را حل کند و ما هم با معاونین مربوطه هم جلساتی داشتیم  و آنها هم تأکید کردند که قول خواهند داد موضوع را حل و فصل خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که به کسی اجحاف شود.

وی گفت: ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم پیش از اینکه مسئله کیفر شود پرونده بسته شود البته بیشتر موارد حل شده تنها چند مورد باقی مانده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره بحث دفن سیب‌زمینی در شیراز گفت: ما هنوز گزارش این موضوع را تکمیل نکردیم اما تحقیقاتمان را در حال انجام دادن هستیم.

وی درباره وزن سیب‌زمینی‌ها گفت: من متاسفانه خودم وزن نکرده‌ام که بدانم چقدر سیب‌زمینی بوده است.

قاضی سراج درباره دستور کار ستاد مبارزه با فساد و آخرین وضعیت مبارزه با زمین‌خواری گفت:‌ آخرین دستور کار ستاد مبارزه با فساد بحث موسسات مالی بوده است که برخی از آنها مجوزهای لازم را نداشته‌اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بانک مرکزی در این خصوص گزارشی داد که در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی در حال بحث و بررسی است البته در مورد زمین‌خواری هم این موضوع همیشه در دستور کار ما بوده است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − شش =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!