0

حضور سایت قرارداد در نمایشگاه اینوتکس 2019

دسته بندی ها : وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری 20 خرداد 1398 مدیر سایبرلا 819 بازدید

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX تاکنون 7 دوره در کشور ایران برگزار شده است. این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه­های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و سرمایه گذاری روی طرح ها و استارتاپ هاست.

این نمایشگاه در تاریخ 19 خردادماه 1398 در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار نمود.

با عنایت به حضور «سایت قرارداد» در نمایشگاه اینوتکس 2019، از کلیه کاربران و مخاطبان عزیز دعوت می گردد تا ضمن حضور در نمایشگاه، از غرفه های این سایت دیدن کنند.
نمایشگاه اینوتکس از روز یکشنبه 19 خردادماه لغایت چهارشنبه 22 خردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می گردد. ساعات کار نمایشگاه از ساعت 10 صبح لغایت 18 عصر می باشد و غرفه «سایت قرارداد» در طبقه دوم سالن خلیج فارس (44B) غرفه 73 واقع شده است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!