0

قرارداد نشر بین ‌المللی یک بازی رایانه ای برای PS4 امضا شد

دسته بندی ها : وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری 4 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 448 بازدید

مدیرعامل یک استودیوی ایرانی بازی‌ سازی از امضای قرارداد نشر بین المللی بازی «خاله قزی» با ناشری اسپانیایی خبر داد.

به گزارش ایرنا،مصطفی کیوانیان با اشاره به این ‌که این قرارداد حاصل حضور در نمایشگاه گیمزکام سال گذشته با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای است اظهار داشت: در آن نمایشگاه این بازی نظر ناشر اسپانیانی را جلب کرد و در یک سال گذشته به صورت ایمیلی و اسکایپی در تماس بودیم تا به مرحله‌ عقد قرارداد رسیدیم.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد بازی های رایانه ای کیوانیان وضعیت قرار داد را چنین توضیح داد: شرایط بسیار خوبی در قرارداد وجود دارد ، تمام امور پورت (Port) کردن بازی، هزینه‌های لوکالایز و غیره را آن ‌ها متقبل شده‌اند.

او افزود: پیش‌بینی ما این است که این بازی می ‌تواند در اروپا و امریکا به تعداد دانلود قابل قبولی برسد و ما نیز امیدواریم به این هدف برسیم. زمان انتشار هنوز معلوم نیست ولی باید تا پایان شهریور پروژه را برای انتشار آماده کنیم.

سازنده بازی «خاله قزی» به آینده همکاری با این ناشر اشاره کرد و گفت: این ناشر در ساخت بازی خاله قزی 2 به صورت مستقیم حضور خواهد داشت و سرمایه‌‌گذاری خواهد کرد. خاله قزی در ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و بعد اگر به تعداد دانلود قابل قبولی برسد به صورت فیزیکی نیز منتشر می‌ شود.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!