0

مشاهده اوراق قضایی در گوشی های هوشمند اندروید فراهم شد

دسته بندی ها : وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری 28 آذر 1396 مدیر سایبرلا 1244 بازدید

گروه میثاق: طرفین پرونده می‎توانند با نصب برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) ثنا، اوراق قضایی مانند ابلاغ ، اخطار و احضار را روی گوشی هوشمند تلفن همراه خود، مشاهده کنند.

به گزارش میزان، امکان مشاهده اوراق قضایی در گوشی‎های هوشمند اندروید فراهم شد. طرفین پرونده می‌توانند با نصب برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) ثنا، اوراق قضایی مانند ابلاغ، اخطار و احضار را روی گوشی هوشمند تلفن همراه خود، مشاهده کنند.

حجت الاسلام سید محسن رسولی معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : کسانی که در سامانه ثنا ثبت نام کرده اند برای دانلود و نصب این نرم افزار می توانند به نشانی http://adliran.ir/Content/Eblagh-v1.0(960907).apk مراجعه کنند.

حجت الاسلام سید محسن رسولی افزود :این برنامه برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به ابلاغیه های قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند.

معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : در منوی کاربری این برنامه، امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغ ها قرار داده شده است.

سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و افزایش سرعت و دقت ابلاغ اوارق از سال گذشته در استان راه اندازی شده است .

در این سامانه ، ابلاغ اوراق قضایی مانند احضاریه ، و اخطاریه به جای ارسال به خانه ی طرفین پرونده ، اینترنتی به حساب کاربری آن ها در این سامانه ارسال می شود.


دانلود نرم افزار تلفن همراه (گوشی اندروید) ثنا

مطالب مرتبط: راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا | ثبت نام سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی

مطالب مرتبط: پیگیری الکترونیکی وضعیت پرونده قضایی

مطالب مرتبط: راهنمای سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی

مطالب مرتبط: مشاهده اوراق قضایی در گوشی های هوشمند اندروید

لینک پیوستن به کانال بانک قراردادها: https://t.me/joinchat/AAAAAD_PJjlulz-Udpnvsg

بانک قراردادهای حقوقی | گروه میثاق  : @gharardadbank

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!