0

امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر شهید رجایی

دسته بندی ها : وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری 27 آذر 1396 مدیر سایبرلا 459 بازدید

گروه میثاق: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن قرارداد اپراتوری پنج ساله بندر شهید رجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد راستاد در جریان مراسم هفته حمل‌ونقل سازمان بنادر اعلام کرد: خوشبختانه پس از طی شدن مقدمات لازم شرایط برای نهایی شدن این قرارداد به وجود آمد تا دو شرکت «سینا» و «بتا» که تاکنون در قالب قراردادهای یک ساله اپراتوری این بندر را در اختیار داشتند بتوانند در چارچوب یک برنامه پنج ساله کار خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مهم سازمان بنادر تصریح کرد: خوشبختانه ما با مشارکت بخش خصوصی به توافق‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم که مزایده پایانه کانتینری بندر امام خمینی، پایانه مواد معدنی بندر شهید رجایی، امضای چند تفاهمنامه گردشگری دریایی و احیا و بهسازی شهرهای بندری بخشی از آن است.

معاون وزیر راه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد اصلاحات ساختاری در این سازمان اظهار کرد: ما با تشکیل یک اداره کل حمل‌ونقل چندوجهی و لجستیکی تلاش می‌کنیم سهم بنادر ایران از تجارت داخلی و بین‌المللی را افزایش دهیم.

در جریان مراسم امشب 13 تفاهمنامه همکاری میان سازمان بنادر و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به امضاء رسید.

این تفاهمنامه‌ها که ارزش 10 هزار میلیارد تومانی دارند میان وزارت راه، بنیاد مستضعفان، صندوق ضمانت صادرات و شرکت عمران و بهسازی شهرهای جدید بسته می‌شود.

این طرح‌ها در بنادر رجایی، امام خمینی، بوشهر، چابهار، خرمشهر، امیرآباد، انزلی و نوشهر به امضا در خواهند آمد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!