0

قرارداد 2.5 میلیارد یورویی یک شرکت نروژی تنها چند روز پس از سخنان ترامپ

دسته بندی ها : وکالت در دعاوی حقوقی و کیفری 26 مهر 1396 مدیر سایبرلا 422 بازدید

رویترز نوشت: تنها چند روز پس از اظهارات ترامپ، یک شرکت فعال در زمینه نیروهای خورشیدی قرارداد 2.5 میلیارد یورویی با ایران برای احداث تاسیسات تولید نیروی برق خورشیدی امضا کرد.

این توافق اولیه میان شرکت سگاانرژی و شرکت دولتی امین انرژی به امضا رسیده است.

رون هالاند، سخنگوی شرکت سگاانرژی گفت: این قرارداد هنوز به نهایی شدن ضمانت‌های اقتصادی از سوی تهران وابسته است و مراحل احداث تاسیسات با ظرفیت 2 گیگاوات 4 تا 5 سال به طول می‌انجامد.

وی افزود: این شرکت بر بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی و ضمانت‌های صادراتی دولتی نروژ برای تامین مالی این برنامه تکیه خواهد کرد و در نظر دارد تا طی یک قرارداد 25 ساله در زمینه قیمت برق این سرمایه‌گذاری را جبران کند.

در حالی که پنل‌های خورشیدی توسط شرکت ساگا و سولی تک لیتوانی تولید خواهد شد، بیشتر باقی تجهیزات این پروژه از شرکت دلتا الکترونیکس تایوان تامین می‌شود.

هالاند در مورد شرکت دلتا الکترونیکس گفت: «آنها نصب تمام تجهیزات الکترونیکی نظیر دستگاه‌های اینورتر را انجام خواهند داد.» و در نهایت، برنامه این است که تاسیساتی در ایران برای تولید پنل‌های خورشیدی احداث شود.

وی افزود: «ما کمی در مورد آنچه ترامپ انجام خواهد داد، نگرانیم؛ ما بسیار طرفدار توافق هسته‌ای هستیم اما ترامپ هرکاری بکند، ما به برنامه‌های خود ادامه می‌‌دهیم. شکی در این رابطه وجود ندارد که هیچ چیز نمی‌تواند برنامه‌های ما را تغییر دهد.»

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!