0

حق امتیازهای مختلف سامسونگ برای تولید گوشی تا شدنی

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 794 بازدید

طی ماه‌های اخیر شایعات فراوان در مورد تولید گوشی هوشمند تاشدنی در سامسونگ منتشر شد. ولی این بار منابع آگاه اخبار دقیق‌تری را در این زمینه منتشر کردند.

به گزارش ایستنا، منابع آگاه کره‌ای روز گذشته به رسانه‌های این کشور گزارش دادند که سامسونگ اواخر سال 2014 میلادی حق امتیازی را به ثبت رساند که در آن نحوه ساخت گوشی هوشمند جدید با قابلیت تا شدن بدنه توضیح داده شد.

در این حق امتیاز تاکید اصلی بر نمایشگر تاشدنی بود و سامسونگ نشان داد که چگونه می‌تواند نسل جدید نمایشگرهای لمسی خود را از موادی شبیه به پارچه تولید کند تا امکان خم شدن و تا شدن آنها فراهم شود. مواد کششی به همراه برخی مکانیسم‌های افزودنی که در آن به کار گرفته می‌شوند، امکان بسته شدن گوشی در حالت تاشو را برای آن فراهم می‌کنند. لولای مرکزی مهم‌ترین بخشی است که باعث می‌شود این دو نمایشگر به راحتی بسته شوند و پس از باز شدن، تصاویر یکپارچه را به نمایش بگذارند.

حق امتیاز دیگری که سامسونگ ثبت کرده است نشان می‌دهد که این دستگاه می‌توانند مانند لپ‌تاپ باز شود و به عبارت دیگر به صورت تخت باز نشود. طراحی این دستگاه به گونه‌ای انجام شده است که شرکت سازنده می‌تواند مکانیسم‌های مختلف برای آن در نظر بگیرد و یک «بخش لاستکی» امکان تا شدن نمایشگر گوشی را به راحتی فراهم کند.

سامسونگ برای آنکه بتواند چنین محصولی را به تولید انبوه برساند بررسی‌های گسترده انجام دده است. در نخستین تلاش‌ها گوشی جدیدی تاشو مانند آنچه که تاکنون در بازار فروخته می‌شد طراحی شده است و مدل دیگر به گونه‌ای است که ظاهری شبیه به تبلت دارد و اگر باز شود، مانند لپ‌تاپ می‌شود.

منبع:ایستنا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!