0

حذف تبلیغات مخرب از گوگل

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 302 بازدید

گوگل نزدیک به دو میلیارد «تبلیغات بد» را در سال ۲۰۱۶ حذف کرده است.

به گزارش ایسنا، گوگل در سال ۲۰۱۶ به حذف نزدیک به دو میلیارد مورد از تبلیغات اقدام کرده که بیش از دو برابر سال ۲۰۱۵ است. تبلیغ ناقص و نامناسب در سراسر اینترنت وجود دارد و گوگل تلاش می‌کند این تبلیغات را متوقف کند تا نتوانند از کاربران سوءاستفاده کنند.

با توجه به گزارش‌های اخیر درباره این موضوع، گوگل، بزرگترین موتور جست‌وجوی جهان ۱.۷ میلیارد تبلیغات از پلت‌فرم تبلیغاتی خود را در سال ۲۰۱۶ حذف کرده است که در مقایسه با سال پیش از آن دو برابر شده است. خانه‌داری آنلاین شامل ۶۸ میلیون تبلیغات برای محصولات دارویی غیرقانونی، ۸۰ میلیون برای محتواهایی که گمراه‌کننده است و مصرف‌کنندگان را فریب می‌دهد و همچنین ۱۱۲ میلیون شامل دیگر ترفندهای تبلیغاتی می‌شود.

گوگل می‌گوید همچنین ۶۰۰۰ وب‌سایت و ۶۰۰۰  حساب کاربری که آگهی کالاهای تقلبی منتشر می‌کردند را حذف کرده‌ است، موضوعی که به یک مساله‌ مهم در فیس‌بوک،  اینستاگرام و توییتر مبدل شده است.

هرچند با وجود تلاش‌های گوگل، این شرکت می‌داند کلاهبرداران همچنان تلاش می‌کنند از مردم سوءاستفاده کنند. بنابراین شما همیشه باید مراقب آن چیزی که رویش کلیک می‌کنید باشید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!