0

نامه شورای عالی امنیت ملی به بانک مرکزی درباره قرارداد FATF

دسته بندی ها : فضای مجازی 3 شهریور 1395 مدیر سایبرلا 470 بازدید
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی در نامه‌ای از بانک مرکزی خواست جزئیات قرارداد FATF را به اطلاع مردم برساند گفت: از عیوب دولت این است که قراردادهای مرتبط با سرنوشت مردم را محرمانه اعلام می‌کند.

فارس: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عیوب بزرگ دولت یازدهم این است که قراردادهایی که به سرنوشت مردم وابسته است را محرمانه اعلام می‌کند که از جمله آن می‌توان به بحث برجام اشاره کرد.

وی افزود: در مذاکرات هسته‌ای که به برنامه جامع اقدام مشترک منتهی شد تیم مذاکره‌کننده تا مراحل آخر با طرف مقابل مذاکره می‌کردند اما مردم نامحرم بودند و دشمن محرم بود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم و نمایندگان مجلس تا دقیقه نود که برجام به امضا رسید هیچ اطلاعی از محتوای برجام نداشتند و دولت ‌آن را محرمانه اعلام می‌کرد.

ابوترابی با اشاره به قراردادهای FATF خاطرنشان کرد: این قراردادهای بانکی سونامی خطرناکی از نظر امنیتی است و شورای عالی امنیت ملی در نامه‌ای به بانک مرکزی عنوان کرده است که محتوای قرارداد به اطلاع مردم برسد و این قرارداد از محرمانه بودن خارج شود.

وی در پایان گفت:  بانک مرکزی در پاسخ به نامه شورای عالی امنیت ملی با بهانه‌ای که آورده است گفته است که ما قرارداد را امضا کرده‌ایم و با این اظهارات نسبت به خواسته شورای عالی امنیت ملی تمکین نکرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!