0

فراخوان نظرخواهی درباره تجارت ثانویه طیف فرکانس توسط رگولاتوری منتشر شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 21 آبان 1394 مدیر سایبرلا 788 بازدید
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری از تدوین چارچوب و مقررات لازم برای تجارت ثانویه طیف فرکانسی کشور با مشارکت و نظرخواهی از ذینفعان خبر داد.
ایسنا: به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، صادق عباسی شاهکوه با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف رگولاتوری، مدیریت فضای فرکانسی کشور است، گفت: با توجه به رشد روزافزون کاربردهای فرکانس، روشهای سنتی مدیریت طیف، کارآمدی لازم را ندارند بر همین اساس لازم است مدیریت طیف بصورت انعطاف‌پذیر و متناسب با تغییرات تکنولوژی، با شرایط جدید تطبیق داده شود.
وی افزود: به منظور مدیریت بهینه طیف فرکانس، روش مشارکتی مدیریت با دارندگان پروانه که از آن با عنوان تجارت ثانویه طیف نام برده می‌شود، در بسیاری از کشورها تجربه شده و نتایج خوبی داشته است.
عباسی شاهکوه تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی هم برای بهره‌برداری بهینه از منابع ملی طیف فرکانس در راستای ایجاد امکان ارائه خدمات بیشتر به مردم، در حال تدوین مقررات لازم در این حوزه است و براساس سیاست رگولاتوری در جلب مشارکت ذینفعان و  استفاده از نظرات آنان، صاحبنظران و ذینفعان می‌توانند تا چهارم آذرماه نظرات خود را درباره  این موضوع به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!