0

تفاهم نامه خرید هواپیما بین هما و بوئینگ امضا شد/ورود ۷۳۷ و ۷۷۷

دسته بندی ها : فضای مجازی 31 خرداد 1395 مدیر سایبرلا 389 بازدید

در پی صدور مجوز های لازم از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت آمریکا تفاهم نامه خرید هواپیما بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” و کمپانی بوئینگ در خرداد ماه سال جاری امضا شد.

روابط عمومی هما: در پی اعلام رسمی تاریخ اجرای توافق مذاکرات ۵ بعلاوه ١ موسوم به برجام، اقدامات گسترده ای از طرف کمپانی های بزرگ سازنده هواپیما برای حضور فعال در بازار ایران و همزمان اراده ی جدی از طرف مدیریت ارشد وزارت راه و شهر سازی در جهت بازسازی ناوگان هوایی کشور صورت گرفت.

در این بین پس از سفر نمایندگان کمپانی بوئینگ به ایران وچند دور مذاکره سرانجام در خرداد ماه سال جاری تفاهم نامه ای بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” و کمپانی بوئینگ به امضا رسید.

در این تفاهم نامه مقرر شده است در صورت اخذ مجوز های لازم توسط دو طرف، تعدادی هواپیمای بوئینگ عموما از خانواده ۷۳۷ نسل جدید و مدل های ۳۰۰ER و ۹۰۰ از سری بوئینگ ۷۷۷ توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” به صورت اجاره به شرط تملیک خریداری شود.

گفتنی است نهایی شدن این قرارداد و اجرایی بودن آن منوط به اخذ مجوزهای نهایی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت آمریکا خواهد بود

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!