0

ردپای چینی‌ها در سرمایه‌گذاری تجهیزات برقی در عین خودکفایی صنایع برق کشور

دسته بندی ها : فضای مجازی 18 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 460 بازدید

علی‌رغم اینکه کشور در زمینه تولید و تامین تجهیزات برقی به خودکفایی رسیده است یک هیات چینی به تازگی برای سرمایه‌گذاری در صنعت برق کشور اعلام آمادگی و با مقامات مسئول ایرانی دیدار و مذاکره کرده است.

فارس: بر اساس برخی گزارش‌ها یک هیات چینی متشکل از چند شرکت پالایشگاهی، پتروشیمی ، برقی و تامین مالی در دیدار با مسئولان ایرانی خواستار همکاری دو جانبه در بخش انرژی شده است و خواهان مشارکت در تامین تجهیزات برقی و انواع ترانسفورماتورها هستند.

بنابراین گزارش، شرکت “ریل وی” چین با حضور در ایران خواهان همکاری دوجانبه در زمینه تامین تجهیزات برقی و انرژی شده است و این در حالیست که بسیاری از شرکتهای ایرانی فعال در زمینه ساخت ترانسفورماتور در کشور از تجربیات بالایی برخوردار هستند و اتفاقا طلب‌های زیادی هم از وزارت نیرو بابت همکاری با این وزارتخانه دارند از این اقدام ناراضی هستند.

شرکت “ریل وی” چین  همچنین در خواست مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های تجارت و انتقال برق در منطقه را نیز به ایران ارائه کرده است.

این مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قانون استفاده حداکثر از تولید داخل بر اتکا کشور به صنایع و تولید داخلی تاکید دارد.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!