0

ادغام دو سیستم عامل آندروید و کروم گوگل تا سال ۲۰۱۷

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 آبان 1394 مدیر سایبرلا 1103 بازدید

گوگل قصد دارد دو سیستم عامل کروم و آندروید را تا سال ۲۰۱۷ در یکدیگر ادغام کند. سیستم عامل اول یک سیستم عامل تحت وب بوده و دومی در گوشی های همراه مورد استفاده بوده است.

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، منابع نزدیک به این شرکت می گویند که در اصل کروم در آندروید ادغام خواهد شد. هر دو سیستم عامل مبتنی بر سیستم عامل متن باز لینوکس بوده‌اند و دو سال قبل اریک اشمیث مدیر عامل گوگل ادغام آنها را رد کرده بود.

اما از اواسط سال ۲۰۱۴ باز هم زمزمه هایی مبنی بر ادغام این دو سیستم عامل درگرفته بود. از جمله ساندرا پیچای که هم اکنون مدیرعامل گوگل است گفته بود که سیستم عامل کروم توان اجرای برنامه های طراحی شده بر مبنای سیستم عامل آندروید را به دست خواهد آورد.

در حال حاضر آندروید محبوب تر از سیستم عامل کروم بوده و بر روی بیش از یک میلیارد گوشی و تبلت نصب شده است. همچنین ۱.۶ میلیون برنامه همراه مبتنی بر اندروید طراحی شده است،اما استفاده از برنامه های تحت وب سازگار با کروم چندان گسترده و متداول نیست.

منابع مطلع می گویند نسخه اولیه سیستم عامل ادغام شده در سال ۲۰۱۶ و نسخه نهایی آن یک سال بعد روانه بازار خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 + هجده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!