0

اعتماد صاحب کار به شاگرد مغازه‌اش دردسر ساز شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 386 بازدید

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده‌‌ای خبر داد که در آن شاگرد مغازه‌ای از اعتماد صاحب کار خود سوء‌استفاده کرده و اقدام برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش‌ نموده است.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این پرونده اظهار کرد: احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام داشتند که فرد یا افراد ناشناسی اقدام به برداشت مبلغ 3000000 ریال از حساب وی نموده‌اند. شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی گردید.

وی افزود‌: با بررسی‌های فنی و پلیس خاصی مشخص گردید که از طریق یک شماره همراه اقدام به برداشت از حساب شاکی و همچنین خرید اینترنتی کارت شارژ نموده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده مالک آن شماره شناسایی و با دستور مقام محترم قضایی تحقیقاتی از وی به عمل آمده که اظهار داشت این شماره متعلق به بنده می‌باشد ولی در حال حاضر پسرم از آن استفاده می‌نماید.

سرهنگ کوره بلاغی گفت: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده متهم شناسایی گردید که با دستور قضایی احضار و در تحقیقات به عمل آمده بیان داشت، بنده چند ماه پیش به عنوان شاگرد در مغازه شاکی مشغول به کار بودم که با سوء استفاده از اعتماد وی به اطلاعات کارت بانکی ایشان دسترسی پیدا نموده و بعد از تسویه حساب از مغازه ایشان اقدام به برداشت وجه از حساب شاکی نمودم.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از نامبرده هدف از این کار را مشکل مالی اعلام داشت. نهایتا گزارش اقدامات انجام یافته به معیت متهم به دادسرا ارسال، برای نامبرده قرار مناسب قضایی صادر گردید.

سرهنگ کوره بلاغی با بیان اینکه تغییر دوره‌ای رمزهای اول و دوم بانکی ضروری است، افزود: شهروندان باید به خاطر داشته باشند که به هیچ عنوان کارت بانکی را به همراه رمز آن نباید در اختیار کسی قرار دهند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی همچنین فعال سازی پیامک بانکی حساب‌های بانکی را ضروری خواند و گفت: به محض اطلاع از مفقود شدن کارت خود، به بستن  آن اقدام  کنید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!