0

انتشار عکس های خصوصی برای اختلافی زنانه

یک خانم به دنبال اختلافات زنانه با یکی از دوستانش، عکس‌های خصوصی وی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: در پی مراجعه‌ خانمی به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر انتشار شماره تلفن و عکس‌های خصوصی وی در شبکه‌ اجتماعی لاین، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی لاین و در گروه‌های مختلف با ارسال عکس‌ها و شماره تلفن شاکی موجب شده است که افراد زیادی با این خانم تماس گرفته و ایجاد مزاحمت کنند.

اسماعیلی بیان کرد: با بررسی‌های علمی‌ و تخصصی و با استفاده از امکانات فنی فرد مورد نظر که یک خانم بود شناسایی شد و طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد.

وی اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و ایجاد اختلاف با شاکی را انگیزه این عمل ناشایست دانست و در نهایت پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس فتا استان در پایان توصیه کرد: اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید زیرا از دست دادن این اطلاعات می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!